خانه مجردی شوهر جنیفرلوپز تصورات همه را بهم ریخت / رابطه پنهانی بن افکن با کیست؟!

منابعی که دوستان لوپز خوانده شدند به نشریه دیلی میل گفتند که بن افلک ۵۱ ساله و جنیفر لوپز ۵۵ ساله، پس از شکست آخرین تلاش‌ها برای آشتی در هفته‌های اخیر، بار دیگر روند طلاق خود را از سر گرفتند.

 بن افکن به جنیفرلوپز

منابع متعدد ادعا کرده‌اند که اسناد طلاق این زوج نهایی شده است، اما هنوز به مقامات مربوطه تحویل داده نشده است.

بن افلک در روز چهارشنبه ۲۴ ژوئیه، روزی که لوپز ۵۵ ساله شد، یک عمارت ۲۰ میلیون دلاری خرید. دوستان لوپز ادعا کردند که خرید ناگهانی خانه مجردی افلک در روز تولد جنیفر مانند «خنجری به قلب» او بوده است.

لوپز ۵۴ ساله و افلک ۵۱ ساله از ماه مارس از یکدیگر جدا شده‌اند.

یک منبع آگاه به نشریه Page Six گفت: با وجود مشکلات زناشویی، افلک همچنان بسیار مراقب جنیفر است. این زوج که کمتر از دو سال پیش ازدواج کردند، حدود یک ماه است که در انظار عمومی دیده نشده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لوپز و افلک در حال فروش آثار هنری عمارت ۶۰ میلیون دلاری خود در بل‌ایر هستند. این خانه ماه گذشته با قیمت ۶۵ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

منابع می‌گویند افلک اکنون در یک خانه اجاره‌ای نزدیک همسر سابقش، جنیفر گارنر، زندگی می‌کند. او به طور منظم به دفتر کارش می‌رود و وقت خود را با فرزندانش می‌گذراند. در مقابل، لوپز اخیراً به سفرهایی به پاریس و ایتالیا رفته است.

یک منبع نزدیک به لوپز ادعا می‌کند که او "دیگر از تلاش برای حفظ ازدواجش خسته شده است". این منبع افزود: "جنی دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد، اوضاع بهتر نمی‌شود، بلکه بدتر می‌شود."

ظاهراً دلیل اصلی جدایی آنها، خلق و خوی منفی و بدخلقی افلک بوده است. منبع گفت: "بن مرد خوبی است، اما می‌تواند بدخلق و ناراحت کننده باشد. او زنجیروار سیگار می‌کشد و به نظر می‌رسد اغلب زودرنج است."

با این حال، لوپز قصد دارد به زندگی خود ادامه دهد. او برنامه دارد تور کنسرت "This Is Me... Live" خود را برای تابستان ۲۰۲۵، زمانی که ۵۶ ساله می‌شود، از سر بگیرد.

منابع می‌گویند این زوج منتظرند تا همه فرزندانشان تعطیلات مدرسه را به پایان برسانند تا جدایی خود را رسما اعلام کنند. آنها در حال حاضر با یکدیگر "مؤدبانه" رفتار می‌کنند.

داستان عشق لوپز و افلک از سال ۲۰۰۲ آغاز شد. آنها در سال ۲۰۰۳ نامزد شدند اما در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. این زوج در بهار ۲۰۲۱ دوباره رابطه خود را از سر گرفتند و در ژوئیه و آگوست ۲۰۲۲ دو مراسم ازدواج برگزار کردند.

 

کدخبر: 1025406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟