عکس های جذاب ترین استایل های بازیگران سریال داریوش / از جذابیت  هادی حجازی فر تا زیبایی سحر دولتشاهی!

سریال داریوش

سریال داریوش مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه هستند.

هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.[۲] او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی با بازی در مزرعه پدری (۱۳۸۳) آغاز کردو در دههٔ بعد نقش اصلی فیلم‌های محمدحسین مهدویان، ایستاده در غبار (۱۳۹۴)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶) و ماجرای نیمروز: رد خون (۱۳۹۷) را گرفت. او برای بازی در ماجرای نیمروز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در مجموعهٔ تلویزیونی پوست شیر (۱۴۰۱) نقش متفاوت‌تری از آثار قبلی‌اش را ایفا کرد. همچنین فصل اول مجموعه نمایش خانگی داریوش به کارگردانی، نویسندگی و بازیگری او در حال اکران است.

هادی حجازی فر

مهرداد صدقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران متولد شد. وی در یک خانواده ی ۴ نفره متولد شد و او یک برادر بزرگ‌تر به نام مهدیار دارد. او دیپلم ریاضی دارد و دو جلسه دانشگاه رفته است. صدیقیان از ۱۷ سالگی وارد عرصه هنری شد.او فعّالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.

مهرداد صدیقیان

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی (زاده ۱۳۶۴) بازیگر ایرانی است. از فیلم‌هایی که او در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به زغال و شیطان وجود ندارد اشاره کرد. او برای بازی در فیلم قصر شیرین نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و هفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر و بهترین بازیگر نقش اول زن از سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد.

ژیلا شاهی پوست شیر

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم، کارت مربیگری و نجات غریق داشت. و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد او در رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده‌است. فیلم چهارشنبه‌سوری (۱۳۸۴) نخستین حضور او در سینما و تئاتر نیمروز خواب آلود (۱۳۸۰) نخستین کار حرفه‌ای او بود.

سحر دولتشاهی

رایان سرلک

رایان سَرلَک (زادهٔ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲) بازیگر ایرانی است. او با نقش‌آفرینی در فیلم راند چهارم (۱۳۹۷) به کارگردانی علیرضا امینی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و با مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی (۱۳۹۸–۱۴۰۳) به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید.

رایان سرلک

شیدا خلیق

شیدا خلیق در ۵ خرداد ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او دختر بازیگر ناهید مسلمی است و از ۶ سالگی با مادرش روی صحنه تئاتر بود و گاهی نقش‌هایی را در خانه با یکدیگر تمرین می‌کردند.خلیق در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تصویری از ازدواج خود با کیوان ساکت اف را منتشر کرد

شیدا خلیق

علیرضا کمالی

علیرضا کمالی‌نژاد (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹[نیازمند منبع]) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌است

علیرضا کمالی

کدخبر: 1025145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟