تغییر چهره فوق زیبای طناز طباطبایی و پارساپیروز فر نسبت به سریال یاغی! /  در اکران فیلم مصایب شیرین 2 همه میخکوب شدند

طناز طباطبایی هنرمند سرشناس متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در زمینه موسیقی و نقاشی

این بازیگر به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد. او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

طناز طباطبایی

کی از بهترین کارهای طناز طباطبایی در یاغی

سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی،یکی از سریال های جدید در نمایش خانگی است که در سال 1401 منتشر شد.

این سریال درباره زندگی پسری به نام جاوید با بازی علی شادمان است که از محله های پائین شهر تهران بوده و با وجود مشکلات بسیار خود را به صاحب باشگاه کشتی به نام بهمن خان معرفی می کند و مسیر زندگی خود را تغییر می دهد اما گذشته سخت او را رها نکرده و موانع بسیاری را برای او ایجاد می کند.

طناز طباطبایی در این سریال نقش طلا مطلا همسر بهمن خان با بازی پارسا پیروزفر را ایفا می کند و امیر جعفری، عباس جمشیدی فر، آبان عسکری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، جواد خواجوی، الیکا ناصری، مهدی حسینی نیا و ناهید مسلمی دیگر بازیگران این سریال می باشند.

طناز طباطبایی

کدخبر: 1022929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟