تغییر چهره زیبای  سارا  سریال ملکه گدایان خارج از سریال ! + عکس شوهر خاص و بیوگرافی شبنم قربانی

بیوگرافی

شبنم قربانی بازیگر متولد یکی از سال های دهه 1360 ، بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان است . بازی او در ملکه گدایان باعث شهرت بیش از پیش این بازیگر جوان شده است.

شبنم قربانی

ازدواج و همسر

شبنم قربانی همسر امین میرشکاری است. او به تازگی صاحب فرزند پسری شده است.

شبنم قربانی

شروع بازیگری

آغاز بازیگری شبنم قربانی در تلویزیون و با یک سریال تلویزیونی بود.

شبنم قربانی

کارهای شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی تا کنون در دو سریال و یک فیلم سینمایی بازی کرده است.

سریال ها

اولین کار شبنم قربانی بازی در سریال « لحظه گرگ و میش » از ساخته های همایون اسعدیان بود . شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش نقش طناز حریرچی را بازی می کرد و در این سریال با بازیگر نقش هادی ازدواج می کند.

شبنم قربانی

شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

پارتنر مقابل شبنم قربانی در این سریال حسام محمودی در نقش هادی است که عاشق و دل باخته دختری به نام سیما بود . هادی به جبهه رفت و دستش را در جنگ از دست داد . سیما او را رها کرد و هرگز به دیدار هادی نرفت. با گذشت دو سال از ماجرا سیما نادم و پشیمان به سراغ هادی آمد اما هادی دیگر او را نپذیرفت و سیما برایش پایان یافت.

در این میان هادی در یک دفتر مهندسی مشغول به کار می شود در آنجا با طناز حریرچی آشنا شده و در نهایت آشنایی آنها منجر به ازدواج می شود.

شبنم قربانی در اولین تجربه ی بازیگری خود در کنار چهره های برجسته ی بازیگری از جمله فاطمه گودرزی و شهره سلطانی به تجربه ی بسیار خوبی دست یافت.

شبنم قربانی

سارا در ملکه گدایان

جدیدترین کار شبنم قربانی که به تازگی پخش آن در نمایش خانگی آغاز شده است ، سریال ملکه گدایان است . این مجموعه که کارگردانی آن بر عهده ی حسین سهیلی زاده است ، در همین آغاز پخش طرفداران زیادی را در میان علاقمندان به سریال های خانگی به خود جلب کرده است .

شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان نقش سارا ، دختری که برای پول حاضر به فریب پسری جوان و پولدار شده است را بازی کرده است . آرمان درویش ، بازیگر نقش البرز ، پسری پولدار و با اصیل است که سارا نقش عاشق پیشه ی او را بازی کرده و سعی در فریب دادن او دارد .

در این فیلم به جز شبنم قربانی و آرمان درویش ، بازیگرانی چون پانته آ بهرام ، رویا نونهالی ، باران کوثری ، مریم سرمدی و فرزاد فرزین به ایفای نقش پرداخته اند .

شبنم قربانی

شبنم قربانی در آفتاب پرست

فیلم های سینمایی

در سال 98 ، شبنم قربانی به همراه شهاب حسینی در فیلم سینمایی « کویر » به کارگردانی حامی رمضان بازی کرد. وی یکی از نقش های کلیدی این فیلم سینمایی را بر عهده داشت . داستان فیلم سینمایی کویر اقامت یک خانواده در کشور فنلاند و چالش های آن را به تصویر کشیده بود .

ماجرای کویر از این قرار بوده که رامین پسر 13 ساله به همراه پدر و مادرش شهاب حسینی و شبنم قربانی درخواست پناهندگی به کشور فنلاند را می دهند . تقاضای آنها رد شد و ....

شبنم قربانی

اینستاگرام شبنم قربانی

شبنم قربانی در اینستاگرام هم فعالیت می کند و حدود 17 هزار دنبال کننده دارد . او در پیج اینستاگرامش به معرفی کارها و پروژه های کاری اش پرداخته و عکس های شخصیش هم در این صفحه با هوادارانش به اشتراک می گذارد .

شبنم قربانی

پیج اینستاگرام شبنم قربانی : Shabnam Ghorbani

عکس های شبنم قربانی

در ادامه عکس های جدید شبنم قربانی که در اینستاگرام خود منتشر کرده است را مشاهده می کنید.

شبنم قربانی

کدخبر: 1015064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟