این دختر ایرانی ملکه زیبایی جهان می شود ! / برادرش معروف تر از خودش ! / فرزانه اصغری کیست ؟! + عکس هایش با تاج

سام اصغری ، بازیگر و مدل ایرانی به‌مناسبت راه یافتن خواهرش، فرزانه اصغری به مسابقات جهانی دختر شایسته، با انتشار عکسی از او نوشت: «حرفی برای گفتن ندارم. خواهر من امشب تاریخ ساز شد. او در گروه دختران پارسی (Miss Universe Persia) اول شد. او اولین زن ایرانی خواهد بود که در مسابقات جهانی دختر شایسته شرکت می‌کند». سام در ادامه نوشت: «فرزانه، تو امشب الهام بخش میلیون‌ها دختر کوچک بودی که در کشورها و موقعیت‌های محدود به‌دنیا می‌آیند. بزرگ شدن با سه خواهر موفق مرا به مردی تبدیل کرده که امروز هستم. من هرگز به قدرت شما شک ندارم».

سام اصغری

فرزانه اصغری ، مدل ۲۸ ساله ایرانی که از گروه دختران پارسی (Miss Universe Persia) به هفتادوسومین دوره مسابقات جهانی دختران شایسته راه یافت، کارشناس ارشد پرستاری و متخصص پوست و زیبایی است. فرزانه در ایران به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دانشگاه مدرک لیسانس خود را در رشته میکروبیولوژی دریافت کرد. فرزانه به ایالات‌متحده مهاجرت کرد و به برادرش سام اصغری پیوست تا رویاهایش را دنبال کند. پس از رسیدن به ایالات‌متحده، تمرکز حرفه‌ای خود را به پرستاری تغییر داد. او سپس دومین مدرک لیسانس خود را در رشته پرستاری از یک دانشگاه آمریکایی دریافت کرد.

تعهد او به کمک به دیگران او را به سفر خیریه به جاماییکا کشاند، جایی که او در بیمارستان‌ها، یتیم‌خانه‌ها و بنیادهای زنان خدمات مراقبت و آموزش ارائه داد. علاوه بر تلاش‌های حرفه‌ای خود، فرزانه عشق خود به مد را نیز ادامه داد و در کنار تحصیلات و حرفه‌اش در این زمینه هم فعال است. او روی جلد چندین مجله معروف مد در آمریکا ظاهر شده و در چندین هفته مد روی صحنه رفته است.

فرزانه با گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در پرستاری به تحصیلات خود ادامه داد و متخصص پوست و زیبایی شد.

در هفتادوسومین دوره از مسابقات دختر شایسته که قرار است آبان‌ماه در مکزیک برگزار شود، ۳۰ کشور به‌طور مستقیم و هفت کشور دیگر به‌طور غیر مستقیم شرکت دارند. ایران، عربستان سعودی، بلاروس، اریتره، مایوت، مقدونیه شمالی و ازبکستان کشورهایی‌اند که غیر مستقیم در این رقابت حضور دارند.

کدخبر: 1009563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟