کشف بیش از 15 میلیارد کالای قاچاق در سمنان

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان طی ۳ مرحله عملیات موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی طی یک مرحله عملیات در توقیف یک دستگاه تریلی در محور سمنان دامغان موفق به کشف ۷۲ دستگاه ابزار برقی و یک دستگاه پیانو خارجی قاچاق شدند که کارشناسان ارزش این محموله را ۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته سردار موقوفه ئی در عملیات دیگر ماموران موفق شدند طی بازرسی یک دستگاه تریلی ۱۳۱ عدد انواع قطعات خودرو ۱۹۰۰ توب پوشاک و پارچه قاچاق و... را کشف و ضبط کنند که کارشناسان ارزش این محموله را ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه مدافعان نظم و امنیت در بازرسی از یک دستگاه تریلی دیگر موفق به کشف ۲ دستگاه ماشین ظرف شویی ۲۰۶ ثوب پوشاک ، ۲۲ قطعه خودرو ۲۱۶ دستگاه انواع ابزار برقی ، ۷۰ بسته زغال و ۱۳۸۰ بسته انواع مواد خواکی و نوشیدنی خارجی و فاقد مدارک قانونی شدند اضافه کرد کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به عزم و اراده راسخ ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه و مقابله با کالای قاچاق ، افزود: شهروندان می توانند اطلاعات خود را در این زمینه با شماره ۱۱۰ درمیان بگذارند تا پلیس در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی آن اقدام کند.

کدخبر: 1053682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟