کشف 6 هزار پاکت سیگار در سمنان

به گزارش رکنا، صبح امروز سردار جلیل موقوفه ئی گفت:در راستای مبارزه خستگی ناپذیر پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز ،کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه از قاچاق مقادیر زیادی سیگار در استان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:ماموران پلیس توانستند کامیون بنزی را که راننده آن قصد انتقال سیگار های قاچاق را در پوشش خرده بار مجاز از تهران به یکی از استان های شمال شرقی منتقل کند شناسایی و آن را در محور آرادان-گرمسار توقیف کردند‌.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو قصد داشتند با استفاده از بارنامه های غیر رسمی ماموران را فریب دهند افزود:در بازرسی از قسمت بار خاور مقدار ۶هزار پاکت سیگار فاقد مدارک گمرکی و مجوز های لازم از مراجع ذیربط و قاچاق که به صورت ماهرانه ای در خرده بار اتصالات گاز جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است،راننده کامیون دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی ماموریتی پلیس امنیت اقتصادی می باشد و این پلیس با تمام توان با دیگر پلیس های تخصصی و دستگاهای برون سازمانی تمام قد با قاچاق چیان کالا و ارز برابر قانون مقابله خواهند کرد.

کدخبر: 1041064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟