اگر تا به حال برای شما پیش آمده است که احساس کنید آرایشگاهی که انتخاب کرده اید هزینه زیادی از شما گرفته است یا مدل مویی که مد نظر شما بوده است را نتوانسته است به درستی اجرا کند. پلتفرم برورو مشکل شما را حل می کند. تنها کافی است به شهر خود رفته و نمونه کار، قیمت ، نظرات را بررسی کرده و با آرایشگر منتخب تماس بگیرید.

اگر آرایشگر و یا یک ناخن کار هستید که مهارت بالایی دارید اما جایی برای تبلیغات ندارید با گذاشتن نمونه کارهای خود و با کمک استارت آپ بر و رو می توانید مشتری های بیشتری داشته باشید ثبت نام اولیه و وارد کردن اطلاعات کسب و کار و نمونه کارها کاملا رایگان است. همچنین می توانید از امکانات ویژه بر پایه دیجیتال مارکتینگ برای افزایش مشتریان خود استفاده کنید.

توضیحات عکس: پوستر سی و سومین نمایشگاه زیبایی و تندرستی

این استارت آپ در سی و سومین نمایشگاه زیبایی و تندرستی که از روز ۱۰ مرداد تا ۱۲ مرداد در مرکز دائمی نمایشگاه های ایران مال برگزار می شود از کسب و کار خود برای فعالان و علاقه مندان صنعت زیبایی رونمایی می کند و دو ویژگی کاریابی مخصوص سالن های آرایشی و آرایشگران و همچنین فروشگاه های تجهیزات و لوازم زیبایی که هم به آرایشگران سرویس می دهند و هم به کاربران عادی پلتفرم معرفی می شود.

آرایشگران و فروشندگان محصولات زیبایی و آرایشی که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و به غرفه برورو سر بزنند می توانند از تخفیف ویژه نمایشگاه که تا ۱۰۰ درصد نیز در بعضی موارد اعمال خواهد شد بهره مند شوند.

در حال حاضر در پلتفرم Baroro حدود ۱۰ هزار آرایشگر و آرایشگاه مردانه و زنانه ثبت نام کرده اند که تعرفه خدمات خود، نمونه کار و اطلاعات کسب و کار خود را وارد کرده اند که با سرچ نام این آرایشگاه ها در گوگل نیز وبسایت برورو در نتایج اول بالا می آید.

توضیحات عکس: سایت برورو

اگر تا به حال برای شما پیش آمده است که احساس کنید آرایشگاهی که انتخاب کرده اید هزینه زیادی از شما گرفته است یا مدل مویی که مد نظر شما بوده است را نتوانسته است به درستی اجرا کند. پلتفرم زیبایی برورو مشکل شما را برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه حل می کند. تنها کافی است به شهر خود رفته و نمونه کار، قیمت ، نظرات را بررسی کرده و با آرایشگر منتخب تماس بگیرید.

اگر در گذشته آرایشگاه همیشگی شما در روزی خاص وقت نداشته و شما نمی دانستید چه کسی برای شما مناسب است این استارت آپ به شما کمک می کند. اگر قیمت و کیفیت خدمات برای شما مهم است برورو برای شما یک ابزار قوی برای تصمیم گیری خواهد بود.

برورو در غرفه شماره ۲۰ در کنار محل سخنرانی ها منتظر شماست.

کدخبر: 1024300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟