رنجرور دراگون ادیشن 250 هزار دلاری معرفی شد + عکس

به گزارش رکنا، چینی‌ها آماده استقبال از سال اژدها می‌شوند و هشت نفر از آن‌ها به زودی در مراسمی ویژه کلید 8 شاسی‌ بلند بسیار لوکس را تحویل خواهند گرفت. ما درباره رنجرور دراگون ادیشن اورفینچ صحبت می‌کنیم که نسخه‌ای خاص از این محصول لوکس برای گرامی داشت سال جدید چینی‌هاست.

جدیدترین نسخه رنجرور اورفینچ مشابه رولزرویس کالینان و فانتوم هایی است که قبلاً برای گرامی داشت سال اژدها رونمایی شده بودند. در بدنه این خودرو می‌توانیم تریم جدید فیبر کربن روی سپر جلو، جلوپنجره و رکاب‌های جانبی را تشخیص دهیم. همچنین تغییراتی روی سپرها و رکاب‌های جانبی برای بهبود آیرودینامیک رنجرور اعمال شده است. خودروی موردبحث از رینگ‌های جدید ۲۴ اینچی ورتکس اورفینچ سود می‌برد. این رینگ‌ها دارای طراحی متمایز و نشان اژدها در کاپ مرکزی هستند.

دراگون ادیشن اورفینچ

با ورود به کابین، گرافیک اژدهای چینی با ابعاد بزرگ در صندلی‌ها، داشبورد، دسته‌دنده و کنسول مرکزی جلب‌توجه خواهد کرد. همچنین پلاک شماره‌دار دراگون ادیشن ۱/۸ در کنسول مرکزی و رکاب‌های جانبی نورانی به چشم می‌خورند و بر ماهیت لوکس و انحصاری رنجرور اورفینچ تأکید دارند. البته هر خریدار خواهد توانست رنگ پوشش چرم و تریم داخل کابین را بر اساس سلیقه خود سفارش دهد. در تصاویر مدل منتشر شده ترکیبی از رنگ قهوه‌ای و قرمز دیده می‌شود.

داخل دراگون ادیشن اورفینچ

دراگون ادیشن اورفینچ بر پایه رنجرور SV و اتوبیوگرافی تدارک دیده شده و از نظر فنی تغییری ندارد. همان‌طور که گفته شد تنها ۸ دستگاه از این شاسی‌بلند لوکس با قیمت ۲۵۰ هزار دلار تولید می‌شود. اگرچه شاسی‌بلند موردبحث بیشتر باب میل خریداران چینی است اما امکان خرید آن برای سایر افراد در بازارهای دیگر نیز میسر خواهد بود. نظر شما درباره این محصول ارتقا یافته چیست؟

منبع: پدال

کدخبر: 972912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟