خودروهایی که تا 400 هزار کیلومتر کار می کنند + عکس

به گزارش رکنا، قابلیت اطمینان برای خریداران خودروهای نو و دست‌ دوم به‌ طور یکسان مهم است.

یک خودروی متوسط برای رسیدن به کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتر، ۸٫۶ درصد شانس دارد اما خودروهای موجود در این مقاله که پرچمداران اطمینان محسوب می‌شوند به‌راحتی به ۱۵، ۲۰ و حتی ۳۰ درصد شانس می‌رسند.

خودروهایی که تا 400 هزار کیلومتر کار می کنند

۱. تویوتا تاندرا

تویوتا تاندرا

همان‌طور که حدس می‌زنید، تویوتا در صدر این لیست حضور دارد. هیچ خودروی تویوتا قابل‌اعتمادتر از پیکاپ تاندرا نیست. تاندرا ۳۶٫۶ درصد شانس رسیدن به کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتری را دارد که ۴٫۲ برابر بیشتر از حد متوسط است. تاندرا همیشه یک خودروی مطمئن است.

۲. تویوتا سکویا

تویوتا سکویا

پس از تاندرا، سکویا سه ردیفه مقام دوم است. بزرگ‌ترین شاسی‌بلند تویوتا ۳۶٫۴ درصد شانس رسیدن به کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتری را دارد که ۴٫۲ برابر بیشتر از حد متوسط است. با این حال، جدیدترین نسل سکویا با مشکلاتی مشابه تاندرا مواجه شده است. تویوتا چند هزار سکویا مدل سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به دلیل حرکت ناخواسته و غیرمنتظره هنگام تنظیم دنده به حالت خلاص فراخوان کرد.

۳. تویوتا فور رانر

تویوتا فور رانر

تویوتا فور رانر با ۲۶٫۸ درصد شانس رسیدن به مسافت ۴۰۰ هزار کیلومتری در جایگاه سوم این لیست قرار دارد که ۳٫۱ برابر بیشتر از حد متوسط است. فور رانر برای مدت طولانی یکی از اصلی‌ترین محصولات تویوتا بوده است و آخرین مدل نسل پنجم آن در سال ۲۰۲۴ پس از ۱۵ سال فعالیت بسیار موفق متوقف شد. تویوتا فور رانر ۲۰۲۵ قرار است سال آینده به فروش برسد.

۴. تویوتا تاکوما

تویوتا تاکوما

حتی با معرفی تاکوما جدید در سال ۲۰۲۳، این خودرو همچنان قابل‌اعتمادترین شاسی‌بلند سایز متوسط در بازار است که می‌توانید خریداری کنید. تاکوما ۲۶٫۷ درصد شانس رسیدن به کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتری را دارد که ۳٫۱ برابر بیشتر از میانگین است.

۵. تویوتا هایلندر هیبریدی

تویوتا هایلندر هیبریدی

هایلندر شاسی بلند سه ردیفه سایز متوسط تویوتا است. این خودرو از سال ۲۰۰۰ در خط تولید قرار دارد و آخرین مدل نسل چهارم آن در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. اما این هایلندر هیبریدی به‌طور خاص از نظر قابلیت اطمینان در بین پنج خودروی برتر قرار دارد، با ۲۵٫۹ درصد شانس رسیدن به مسافت ۴۰۰ هزار کیلومتر، سه برابر بیشتر از حد متوسط.

منبع: motor۱

کدخبر: 1033621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی