فال متولدین هر فصل + فیلم

به گزارش رکنا، فال کلی متولدین هر فصل را در ادامه بخوانید.

متولدین بهار :

مشکلات خانوادگی دارید، انگار طوفان و ناراحتی ها تموم نمیشه، اختلاف های زیادی افتاده و هر کاری که میکنید با سد و مانع بزرگی مواجه میشید. مدام درگیر این هستید که چرا شک کردید که شاید دعا و طلسم داشته باشید؟ حتی خیلی از شماها برای تشخیصش چندین بار اقدام کردید و نتونستید درست متوجه بشید و کشف کنید دقیقا منشا این مشکلات ناگهانی از کجاست، خیلی سرگردون هستید و دوست دارید از این شرایط رها بشید، منشا اختلافات چشم بد هست؛ تنها راه حل شما دود کردن  اسفند یا شمع تراپی هست که منفی ها رو از خودتون دور کنید.

متولدین تابستان :

عزیزانی که متولد تابستان هستید درخواب انگار دچار حس خفگی میشید یا خواب جن میبینید، خواب هایی که به شدت شما رو وحشت زده میکنه و حتی بعضی شب ها از ترس نمیخوابید، از نظر احساسی هر شخصی که به سمت شما میاد یا دچار دگرگونی در زندگیش میشه یا بدون هیچ دلیلی رابطه شما کات میشه، کارهاتون عقب مونده و حس خواب آلودگی موقع شروع کارهاتون دارید.

متولدین پاییز:

 شما به زمین و زمان شک دارید؛ بدبین شدید، خیلی احساسات تون شکننده شده و هر چیزی ممکنه شما رو به گریه بندازه، گریه های بیهوده دارید و حس میکنید حتی بهترین لحظات زندگی شما بی ثمر هست و شما رو شاد نمیکنه، حواس پرتی دارید و بی انگیزه شدید، تمرکز ندارید و خیالاتی میشید، شما رابطه کات شده و شکست عاطفی داشتید و همه چیزتون زیر و رو شده، شما خیلی خوشبخت بودید و به خاطر حسادت دیگران زندگیتون زیر و رو شده، از یه حدی بیشتر نمیتونید به سمت جلو حرکت کنید و این حسادت از دوستان و همسن و سالان شماست.

متولدین زمستان

عزیزانی که متولد زمستان هستید خوددرگیری پیدا کردید، مشکلی تهدیدتون نمیکنه، افکار شما منفی شده، روحیات شما به شدت در سطح پایینی قرار داره و نمیتونید به هیچ طریقی حال دلتون رو خوب کنید، شما احساس تنهایی میکنید و به خاطر بدبینی و استرسی که نسبت به آینده دارید گاهی فکر میکنید طلسم شدید و کسی بختتون رو بسته، بدخواب هستید و بیشترین چیزی که توی فالتون دیده میشه استرس هست و انگار از چیزی میترسید که وجود نداره، از دردسری که نیست، بدونید موضوعی که فکرتون رو درگیر کرده و حس میکنید براتون دردسر ایجاد میکنه هیچ اتفاقی نمیفته و ارزش این همه فکر رو نداره و از سرتون میگذره، شما دعا و طلسم ندارید. اتفاقات خوبی در پیش دارید؛ نترسید و بدونید که همیشه اوضاع یکسان نیست.

کدخبر: 1033547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟