فال تاروت امروز + فیلم

به گزارش رکنا، فال تاروت متولدین ماه های مختلف سال به شرح زیر است؛

فروردین 

    نماد :خشونت

نداشتن امید به آینده، آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد. / آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./  خشم خود را کنترل کنید.

اردیبهشت   

نماد :پنهان کاری

از چیزی فرار می‌کنید. / ممکن است با یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و...  روبرو شوید. /  انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش‌بینی می‌کند که می‌بایست با اقداماتی رفع کرد. / یافتن راه حلی برای مقابله با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل‌ساز / غنیمت‌شمردن فرصت‌ها

خرداد   

نماد :مذاکره و تایید

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. /سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می‌گیرد.

تیر   

نماد:رهایی از کهنه‌ها

تغییری در راه است./ آمادگی برای ایجاد تغییر / ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می‌کنید به شما ارزانی می‌دارد. / انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. / برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه‌ها را بپذیرید.

مرداد   

نماد :پیروزی پس از تلاش

اتحاد انرژی‌ها وعده‌ پیروزی می‌دهد. / مطابق با برنامه‌ریزی و نقشه‌هایتان پیش بروید. / کامیابی پس از تلاش بسیار /  زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. / شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

شهریور  

  نماد : زیان

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو شوید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران /  قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات /  حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگه داشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

مهر‌    

نماد :ایستادگی در مقابل مشکلات

با احتیاط پیش بروید./ مراقب وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور کنید./ به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می‌کنید ولی استوار بمانید و تلخی به خود راه ندهید./ انرژی این کارت به شما هشدار می‌دهد، بدون هیچ‌گونه تاسف و نگرانی از آینده به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز برخلاف میل شما باشد./ دست از تلاش برندارید. /اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم‌گیری‌هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت‌فشار قرار دهند. / از موقعیت‌هایی که برایتان فراهم می‌شود به بهترین وجه استفاده کنید.

آبان   

  نماد :شروع عشق بزرگ

شکرگزار نعمت‌ها و رحمت‌های الهی باشید./ سهیم کردن دیگران در خوشی‌ها باعث افزایش خوشی‌هایتان می‌شود!/ پیدایش افق‌های جدیدی در زندگی / احساس صمیمیت بیشتر در روابط شخصی.

آذر   

  نماد :پدرانه

نقش یک فرد خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره کنید./ در بحران‌ها سر خود را بالا نگه دارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌اند که بسیاری از چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسد، نیست. / کنترل وضعیت های عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

دی   

  نماد:به سوی اهداف والاتر

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت‌ها و یا اشخاصی کرده‌اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ‌چیز نپرداخته‌اند. / هرقدر بیشتر سعی می‌کنید به یک رابطه‌ کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می‌کنید. / به ندای قلب تان گوش فرا دهید و از درون هدایت بطلبید!

بهمن    

نماد :جشن و شادی

زمان جشن‌ها و سرور و  شادی/ احتمال دریافت پاداش یا هدیه/ گشایش و کامیابی/ شریک شدن شادی‌تان با اطرافیان/ از کامجویی و ثروت‌های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره‌مند شوید ولی به آنها وابسته نشوید.

اسفند  

   نماد :حکم قانونی

با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته‌اید برداشت می‌کنید./ رفتارهای ما بازتاب‌هایی را به دنبال دارد و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می‌رسد از دو حال خارج نیست؛ یا می‌بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه‌ اعمال گذشته خود را بپذیریم./ این کارت هشدار می‌دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

کدخبر: 1028519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟