دستبندهای مهره ای در مدل های متنوع + عکس

به گزارش رکنا، انواع مدل های دستبند دست ساز با مهره و بطور کلی انواع دستبند با مهره به عنوان یک اکسسوری جذاب و زیبا برای تمام افراد و تمام سنین به شمار می آید. این مدل های شیک از دستبند مهره ای دختران و پسران شیک پوش را خوش استایل تر می کند. در ادامه مدل های دستبند مهره ای را ببینید.

دستبند مهره شلوغ

دستبند مهره سفید و طلایی

دستبند مهره ای مشکی

دستبند مهره ای

پیشینه استفاده از انواع مدل دستبند مهره ای دخترانه و پسرانه به دوران باستان باز می گردد. در واقع اولین زیورآلاتی که انسان های اولیه از آن ها به عنوان زینت بخشیدن به ظاهر خود استفاده می کردند، گردنبند و دستبندهای مهره ای دست ساز بود.

دستبند مهره

انواع دستبند مهره

انسان های باستانی برای ساخت زیورآلات خود از صدف، چوب، گل و گاهی سنگ های سیقل خورده استفاده می کردند. در برخی از مناطق مختلف در جهان از گردنبند ها و دستبندهای دست ساز مهره ای استفاده می کردند که در آن زمان شاخصه زیبایی شناخته می شدند به صورتی که سران قبایل و افراد مهم آن قبیله یا روستا از آن ها استفاده می کردند همچنین به عنوان پیشکش  به یکدیگر هدیه می دادند.

تنوع دستبند مهره ای

دستبند مهره ای شیک

دستبند مهره مشکی

در قرن اخیر آثار قدیمی، باستانی و ارزنده ای در زیورآلات مردمان گذشته در اقصی نقاط کره زمین کشف شده است که در موزه نگهداری می کنند، زمان آن ها مربوط به ۲ یا ۳ هزار سال گذشته می باشد.

منبع:  اقتصاد 100

کدخبر: 1021007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی