یک ست مشکی شیک برای مراسم های رسمی

اول مانتو!
وقتی قرار است برای یک مهمانی Party یا مراسم رسمی ست بچینید، بهتر است اول یک لباس را به عنوان لباس اصلی انتخاب کنید. در مورد این ست، ما خرید مانتوی مجلسی زنانه مشکی را توصیه می‌کنیم.
اطلاعات کالا: نکته‌ی جالب درباره‌ی این محصول طراحی پشت آن است. طراحان برند Vero Moda با استفاده از لایه‌ی توری، حالتی شیک و کلاسیک به این مانتو داده‌اند. جنس مانتو از 96 درصد پلی استر و 4 درصد الاستین تهیه شده است.
قیـمـت: 249 هزار تومان
ست سفید مشکی
به سر کردن سیاه و سفید
حتما می‌دانید که سفید، برای نشستن در کنار مشکی، یک انتخاب عالی است. در این ست ما با استفاده از روسری سیاه و سفید Superdry یک ترکیب زیبا ایجاد کرده‌ایم که مانع از خسته شدن چشم بیننده از دیدن ست مشکی می‌شود.
اطلاعات کالا: این روسری ویسکوز 114 در 114 سانتی‌متری است.
قیـمـت: 129 هزار تومان 
ست سفید مشکی
راه‌راه‌های جدی
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید شلوار مجلسی زنانه رفتن به سراغ شلوار مشکی با راه‌راه‌های نازک است.
اطلاعات کالا: این شلوار برند Only کمی حالت استرچ دارد که باعث می‌شود روی بدن خوش فرم بایستد. پشت شلوار دو برش جیب دارد که رسمی بودن آن را بیشتر می‌کند.
قیمت: 219 هزار تومان
ست سفید مشکی
سرزمین نقره‌ها
در جهت هماهنگی با کل ست که شامل روسری سیاه و سفید و شلوار مشکی با خطوط روشن می‌شود، انتخاب کفش و کیف نقره‌ای هوشمندانه به نظر می‌رسد. شما هم می‌توانید از این کار الهام بگیرید و تیرگی زیاد ست مشکی خود را متعادل کنید. برای دیدن انواع کیف و کفش زنانه کلیک کنید.
اطلاعات کیف: این کیف محصول برند Parfois است. 27 سانتی‌متر در 27 سانتی‌متر ابعاد دارد و با داشتن یک دسته‌ی کوتاه و یک بند بلند گزینه‌ای مناسب برای مراسم رسمی و نیمه‌رسمی به حساب می‌آید.
قیمت: 189 هزار تومان
اطلاعات کفش: این صندل محصول برند Vero Moda است و از 100 درصد چرم تهیه شده است. رویه‌ی پهن کفش حالتی شیک به آن می‌دهد.
قیمت: 199 هزار تومان

ست سفید مشکی

ست سفید مشکی

بر صفحه‌ گرد زمان
اگر دوست دارید برای مدل ساعت زنانه‌ ای هزینه کنید که در بیشتر موقعیت‌ها به کارتان بیاید از این مدل الهام بگیرید.
اطلاعات کالا: این ساعت ساخته‌ی برند مطرح Calvin Klein است. با سگک بسته می‌شود، باتری می‌خورد و تا ارتفاع سه متر زیر آب، مقاوم است.
قیمت: 850 هزار تومانبهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

ست سفید مشکی

کدخبر: 287689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟