صدای ایذه به هیچ کجا نمی رسد چه برسد به تهران

به گزارش رکنا از خوزستان، سید میثم موسوی در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه گفت: دولت باید ایذه را در اولویت کارهای خود قرار دهد، در حالی که شاهد این هستیم که مسئولان استانی و کشوری به هیچ‌وجه در خصوص ایذه با مردم شفاف سخن نمی‌گویند. مسئولان کشوری باید ایذه را دریابندو اگر دیر اقدام شود دیگر فایده‌ای نخواهد داشت.

 

موسوی بیان کرد: امروز مردم دارند می‌بینند که دشمن برای ایذه کمر همت بسته و قصد آسیب زدن به این شهر با اصالت را دارد. همان‌قدر که دشمن کمر همت بسته است دولت نیز برای حل مشکلات ایذه کمر همت ببندد. ما فقط توطئه دشمن را می‌بینیم ولی حضور دولت را نمی‌بینیم.

 

 

او افزود: آقای استاندار دولت، با مردم ایذه شفاف سخن بگویید؛ چرا اول گفته می‌شود رئیس جمهور به ایذه سفر می‌کند و تبلیغ می‌کنید و این مساله به مردم گفته می‌شود ولی این سفر لغو می‌شود؟ آیا دلیل این مساله را به مردم شفاف گفتید؟ آیا باز هم تصمیماتی گرفتید که معلوم است از میدان ایذه و مردم این شهر خبر ندارید؟ مسئولان دولت هم سخن از اولویت داشتن ایذه می‌زنید اما در میدان کسی عمل نمی‌کنید.

 

موسوی تاکید کرد: این سکوتی که دولت در خصوص ایذه دارد آزاردهنده است.  با جدیت پای کار آمدن یعنی به‌وقت عمل کردن ، سریع عمل کردن و شفاف با مردم صحبت کردن. دشمن در قبال ایذه دارد با جدیت عمل می‌کند و دولت نیز باید با جدیت پای کار شهرستان باشد.

 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 907225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
احسان اسکندری
آیا این خبر مفید بود؟