استفاده از ظرفیت مجموعه دانشگاهی در راستای رفاه حال شهروندان

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان، «دکتر یاسین کاوه‌پور» در نشست با معاون علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های قبلی و همانطور که در برنامه کاری شهرداری وجود داشت قصد داریم از ظرفیت نخبگان و فضاهای آموزشی سطح شهر آبادان برای استفاده در موضوعات و معضلات شهری استفاده کنیم.

شهردار آبادان با بیان اینکه می توان از ظرفیت‌های دانشگاهی برای رفاه شهروندان بهره‌مند شد، افزود: در این راستا تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی آبادلن منعقد شد تا بتوانیم در چارچوب این تفاهم نامه از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با هم افزایی و ارتباط مجموعه‌های دانشگاه سطح شهرستان می‌توان این ظرفیت‌ها را تقویت کرد گفت: برای داشتن شهر زیبا از ظرفیت مجموعه‌های دانشگاهی بهره‌مند خواهیم شد.

دکتر کاوه‌پور بیان کرد: نخاله، زباله و سگ‌های بلاصاحب ۲ معضل بسیار مهم است که ظرفیت دانشگاهی آبادان برای رفع و جمع آوری آن می تواند کمک بسزایی به مجموعه شهرداری کند.

*دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی دارد در موضوع بهبود فرآیندهای شهری پا به پای شهرداری قدم بردارد*

معاون علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه تفاهم خوبی بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

«دکتر حمیدرضا ظاهری» افزود: این دانشگاه پتانسیل و آمادگی دارد که در حوزه تحقیقات و آموزش با ظرفیت نخبگان و اعضای هیات علمی و دانشجویان در موضوع بهبود فرآیندهای شهری پا به پای شهرداری قدم بردارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم این ارتباط نزدیک ادامه یابد تا مردم آبادان از برکات آن بهره مند شوند.

علی رنجکش

کدخبر: 1052217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟