مهمترین اخبار خوزستان در ۲۴ ساعته گذشته

رطوبت و مه تا هفته آینده بر خوزستان غالب است

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت و وقوع مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی تا اواسط هفته آینده در استان مورد انتظار است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی: کمبود نیرو، مهمترین مشکل آموزش و پرورش است

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نیروی انسانی مشکلی جدی و دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و باید یک بار برای همیشه این مشکل حل شود.

هیچ بانکی در خوزستان تسهیلات رونق تولید پرداخت نکرده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه برابر با قانون بودجه باید بخشی از منابع بانکی استان در قالب تسهیلات به حوزه رونق تولید اختصاص یابد گفت: بانک‌های استان تاکنون هیچگونه عملکردی در این زمینه نداشته‌اند.

استاندار خوزستان: دستگاه‌ها با همدلی برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همانند ایام اربعین با همدلی و هماهنگی، برای برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

واکنش رئیس هیات ژیمناستیک به انتشار فیلم کودک ژیمناست

احسان رشیدی در این خصوص عنوان کرد: همان موقع که فیلم کودک ژیمناست منتشر شد پیگیری‌های لازم انجام و مشخص شد منبع اصلی این فیلم یک پیج خارجی بوده و این کودک ایرانی نیست!

افتتاح سه مدرسه در خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

سه مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه و دشت‌آزادگان خوزستان امروز چهارشنبه با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افتتاح شدند.

خوزستان به بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی سلامت روان نیاز دارد

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان گفت: این استان با توجه به آسیب‌های اجتماعی و آمار بالای بیماران اعصاب و روان، نیازمند بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی در حوزه سلامت روان است.

ایستگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق دزفول برای فصل بارندگی مهیا شد

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب شرق دزفول با استفاده از توان داخلی و ابتکار نیروهای آبفا تعمیر و با ۱۰۰ درصد ظرفیت، آماده فصل بارش‌ها است.

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ۲ هفته از زمان انتخابات هیات رییسه چهارمین سال فعالیت شورای شهر دزفول گذشته و اعتراضی از طرف هیات تطبیق فرمانداری اعلام نشده است که به منزله تایید این انتخابات است.

تشکیل ۶ پرونده قضایی در خصوص فرآورده‌های دامی فاسد در دزفول

رییس اداره دامپزشکی دزفول گفت: بیش از هفت هزار کیلوگرم فرآورده مشکوک ضبط و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آنها معدوم و ۶ پرونده قضایی برای عرضه فرآورده‌های خام دامی طی ۶ ماهه نخست سال جاری در دزفول تشکیل شده است.

اصلاح محدوده شهرستان‌های اهواز و کارون بعد از ۱۱ سال!

استاندار خوزستان رسیدگی به موضوع اصلاح محدوده بین شهرستان‌های اهواز و کارون بعد از ۱۱ سال خبر داد و گفت: این موضوع با محوریت وزارت کشور و استانداری خوزستان مجدد در حال بررسی است تا زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان این شهرستان‌ها به شکل مطلوب‌تری فراهم شود.

کدخبر: 1049943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟