فرماندار دزفول: ادعای واگذاری نامتعارف و فساد در مسکن ملی دزفول صحت ندارد!

به گزارش رکنا از خوزستان؛ علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، ادعای مطرح شده توسط دبیر کانون انبوه سازان مبنی بر واگذاری ۴هزار واحد مسکن ملی بدون بروکراسی های قانونی راغیرواقعی دانست.

خردمند گفت: واگذاری مسکن ملی به دو صورت دولتی و تعاونی امکان پذیر است که در واگذاری دولتی امکان تخلف نیست همچنین در دزفول یک شرکت به صورت تعاونی انعقاد قرار داد نموده است که تعداد واحدهای مسکونی آن نیز محدود می باشد و ادعای مطرحه شده  در خصوص واگذاری بدون بروکراسی های قانونی آن هم با این تعداد واحد مسکونی صحت ندارد.

به گزارش رکنا؛ فرشید پور حاجت دبیر کانون سراسری انبوه سازان در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته بود: «اشخاصی که اهلیت آنها مشخص نیست تحت عنوان کارگزار توزیع کار نهضت ملی مسکن را انجام می‌دهند که لازم است برای بررسی دقیق این فرآیند عجیب نهادهای نظارتی ورود سریع و جدی داشته باشند.

وی افزود: فردی به بنده پیام داده که در شهر دزفول می‌تواند 400 تا 4000 واحد نهضت ملی مسکن را بدون بورکراسی‌ها معمول واگذار کند. این اشخاص چه کسانی هستند؟ وقتی از شخص پیشنهاد دهنده این سئوال را پرسیدم که شما تحت چه عنوان در حال توزیع واحدهای نهضت ملی مسکن هستید، به نظر می‌رسد دلال هستید، فقط خندید!» 

متن گزارش اولیه:

ردپای فساد در حوزه مسکن ملی/ یک نفر 4هزار واحد در دزفول دلالی میکند!

کدخبر: 1035855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علیرضا آزادی
آیا این خبر مفید بود؟