جنجال در شورای شهر دزفول / غیبت «گروه چهار» به نفع مردم است؟

به گزارش رکنا از خوزستان؛ دویست و شصتمین نشست شورای اسلامی شهر دزفول که قرار بود صبح سه‌شنبه با دستور کار انتخاب هیات رئیسه برگزار شود به علت حاضر نشدن چهار نفر از اعضای شورا لغو شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول پس از گذشت حدود ۵۰ دقیقه از زمان اعلام شده گفت: از اعضای شورا تقاضا می‌شود به خاطر مردم در این نشست حاضر و تکلیف سال چهارم شورا را مشخص کنند.

سیدباقر موسوی فخر اظهارکرد: صلاح نیست بیش از این در کار مردم تعلل ایجاد شود، اعضای شورا باید به تعهدی که داده‌اند، عمل کنند.

وی افزود: رای گیری آزادانه است و طبق قانون شورا برگزار می‌شود، با توجه به اینکه انتشار لغو چنین نشست‌هایی موجب ناامیدی مردم می‌شود انتظار می‌رود اعضا در نشست بعدی حاضر شوند و با کنار گذاشتن اختلافات، هیات رئیسه را مشخص کنند.

موسوی فخر گفت: روز گذشته نشستی برگزار شد تا اختلافات برطرف و نشست امروز برگزار شود ولی توافقی حاصل نشد و چهار نفر از اعضای شورا امروز نیز حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار رکنا، سیدباقر موسوی فخر، غلامعلی رسالتی، حجت الاسلام مهدی جعفرنمازی، علیرضا زمانی راد و غلامعلی پوررضایی اعضای حاضر در این نشست بودند.

محمدحسن پرآور، علیرضا مجدی نسب، زهرا آدینه و عادل دوایی‌فر چهار عضو غایب نشست امروز شورای اسلامی شهر دزفول بودند.

فرماندار واکنش نشان داد! 

لغو نشست نخست شورای شهر دزفول به منظور انتخاب هیات رییسه، فرماندار ویژه دزفول را به واکنش واداشت.

علیرضا خردمند گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و وظیفه ارائه خدمات به شهروندان را دارند.

وی با بیان اینکه نباید کار خدمت رسانی به مردم با دودستگی اعضای شورا متوقف شود، ادامه داد: حاضر نشدن تعدادی از اعضای شورای شهر در نشست‌های مهم شورا و دودستگی کار پسندیده ای نیست چراکه مردم به افرادی رای دادند که به صورت متحد کارهای شهر را پیش ببرند.

فرماندار ویژه دزفول، اعضای شورای شهر را به حفظ اتحاد توصیه کرد و گفت: فردی که توسط کل اعضای شورا برای این نهاد به اجماع نمی‌رسد، کنار برود.

کدخبر: 1029164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟