دستگیری ۳۲ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط مأموران انتظامی کلانتری‌های درون شهری و پاسگاه‌ها در شهرستان آبادان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران تعداد چهار توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: در این طرح و در اجرای حکم قضائی مأموران مخفیگاه ۱۲ نفر از محکومان فراری را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

مأموران در این مأموریت چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی، هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز، ۲۳۷ متر کابل برق مسروقه، سه دستگاه دوچرخه سواری، چهار دستگاه دریل برقی همراه با یک دستگاه موتور جوش، ۶ عدد باتری خودرو، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به دستگیری ۱۶ سارق در این طرح گفت: در این ارتباط ۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله محور به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 1022745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟