برنامه ریزی دقیقی برای اوقات فراغت دانش آموزان انجام شده است

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ عبدالله حبیبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان در تلاش است با برنامه ریزی و معرفی اماکن ورزشی خود اوقات فراغت مفرح و مفیدی را برای تابستان دانش آموزان و فرهنگیان رقم بزند، در این راستا در آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز دو سالن ورزشی شهید فهمیده و ساجده آماده ارائه خدمات ورزشی به شرح زیر هستند.

 در سالن شهید فهمیده رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، طناب زنی، سنگنوردی، هندبال، فوتسال با ظرفیت، بیش از ۷۰ نفر در هر رشته در ۱۲ جلسه، امکان استفاده وجود دارد. 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه توضیح داد: در بخش ورزش های رزمی، سالن اختصاصی ورزش های رزمی شهید فهمیده با گنجایشی بیش از ۲۰ نفر دانش آموزان در هر نوبت در رشته‌های تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی و دفاع شخصی آماده ثبت نام از متقاضیان است.

همچنین در سالن ورزشی درون مدرسه‌ای هنرستان ساجده امکان ثبت نام متقاضیان در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال و بسکتبال وجود دارد.

در سالن چند منظوره درون مدرسه‌ای ابن سینا رشته های والیبال و فوتسال با ظرفیت بیش از ۴۰ نفر در هر نوبت و در سالن درون مدرسه‌ای هنرستان شوراب، کانون تنیس روی میز به صورت تخصصی با ظرفیت پذیرش بیش از ۲۰ دانش آموز، در هر نوبت آماده آغاز فعالیت در تابستان می باشد. 

حبیبی در ادامه اضافه کرد: زمین های چمن مصنوعی قائم ۲ واقع در کوی سیاحی، چمن مصنوعی دبیرستان شاهد میثاق و دبیرستان دکتر حسابی نیز جهت برگزاری کلاس های فوتسال به صورت کانون در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی به عمل آمده با برخی موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی، مقرر شد که از ظرفیت هایی موجود در این گونه مراکز جهت بهره مندی دانش آموزان استفاده شود که در این راستا، دانش آموزان می توانند در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، دژابال و شنا از امکانات این مجموعه ها با مراجعه به کارشناسی تربیت بدنی ناحیه ۴ آگاهی یافته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کدخبر: 1005653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟