پرداخت بدهی گندمکاران خوزستانی از هفته آینده انجام میشود

به گزارش رکنا از خوزستان، محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، در نشست فوق العاده شورای کشاورزی ویژه پیگیری مطالبات گندمکاران استان افزود: با توجه به پرداخت متمرکز بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، استانداری خوزستان از اواسط بازه زمانی برداشت و با مشاهده تاخیر در پرداخت نسبت به پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های کشاورزی مانند نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها بعنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذیصلاح اقدام نمود. 

وی ادامه داد: این اقدامات شامل مکاتبه، تماس تلفنی و اعزام مدیران دستگاه‌های ذیربط استانی به مرکز بوده استـ. بر اساس آخرین پیگیری که امروز (سه شنبه ۱۵ خرداد) انجام گردید، دولت محترم بنا دارد با توجه به ضرورت تسریع در پرداخت مبالغ مذکور بدین منظور از طریق فرایندی سریع‌تر نسبت به آن اقدام نماید.

راضی جلالی گفت: دغدغه و اولویت تمام مسئولین استان پرداخت مطالبات گندمکاران است و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذیربط در مرکز، ظرف چند روز آینده پس انجام فرایند‌های لازم، تمامی گندمکاران از محل مربوطه پرداخت خواهد شد. 

کدخبر: 1004776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟