شادگان میزبان اردوی تیم ملی می شود

به گزارش رکنا از خوزستان؛ مهرداد قارداشی شنبه در بازدید از مرکز استعدادیابی تنیس روی میز شادگان اظهار کرد: شادگان بعد از تهران، البرز و سمنان چهارمین مرکز استعدادیابی تنیس روی میز کشور را داراست.

وی افزود: در این مرکز برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی امکان پذیر است و در آینده نزدیک میزبانی مسابقات بین‌المللی به شادگان داده می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: شادگان و استان خوزستان با توجه به استعدادهایی که در تنیس روی میز شایستگی داشتن مرکز استعدادیابی را دارند.

قارداشی بیان کرد: رشته تنیس روی میز روند رو به رشدی را دارد و وجود استعدادهای جوان در رشته تنیس روی میز این نوید را به ما می دهد که در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران در این رشته ورزشی باشیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیتی که خوزستان بخصوص شادگان در رشته تنیس روی میز دارد انتظار می‌رود بزودی قهرمان بین‌المللی از این منطقه خواهیم داشت.

فرماندار شادگان نیز در این بازدید گفت: رشته تنیس روی میز بین جوانان شادگانی به خوبی معرفی شد و توانستند در مسابقات کشوری مقام‌های خوبی کسب کنند.

جمال صالح‌زاده خواستار تجهیز کامل خوابگاه ورزشی در شادگان شد و بیان کرد: این خوابگاه نیازمند تجهیزات کامل است که با مصوبات مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان قرار است این تجهیزات ایجاد شود.

وی افزود: شادگان یکی از استانداردترین سالن‌های ورزشی را در اختیار دارد که شرکت فولاد شادگان از مسئولیت‌های اجتماعی خود وسایل سرمایشی آن را تامین خواهد کرد.

فرماندار شادگان گفت: ورزش شادگان بخصوص رشته تنیس روی میز با نگاه ویژه‌ای که به آن خواهد شد روند رو به رشد را پیش گرفته و در آینده نزدیک شاهد کسب مقام‌های متعدد در مسابقات ملی و بین المللی خواهیم بود.

کدخبر: 1003756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟