احترام فرمانده به خبرنگار پلیس !

به گزارش رکنا، سرهنگ «حمید طهماسبی» همزمان با هفدهم مردادماه ،  روز بزرگداشت مقام خبرنگار راهی خانه افسر رشید پلیس آگاهی شد که سال‌ها در کسوت خبرنگار پلیس و کارشناس اجتماعی پلیس استان صادقانه و مسئولانه انجام وظیفه می‌کرد.

سرگرد آگاهی «سید ابراهیم سادات حسینیان» متولد پنجم فروردین 1364 در شهرستان نیشابور بود.

او که  سال 1389 در حادثه تروریستی روز  تاسوعای حسینی چابهار  شاهد شهادت شماری از هموطنان و همرزمان خود بود و می‌گفت همین حادثه، علت بیماری دیابت استرسی اش شده است ‌در غروب غم انگیز هجدهم تیر ماه ۱۴۰۳ پس از تحمل یک دوره بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفت. 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی که غلامرضا  تدینی راد، رئیس مرکز فضای مجازی ، اطلاع رسانی و افکار عمومی  پلیس استان او را همراهی می‌کرد قبل از ورود به خانه همرزم خود  پوتین های آماده به کار سرگرد سادات حسینیان را مقابل در و داخل جاکفشی دید و این صحنه برایش تداعی روزهایی بود که سید ابراهیم سادات حسینیان هماره در انجام وظیفه پیشگام بود. 

 سرهنگ حمید طهماسبی در این دیدار ضمن تقدیم سلام سرتیپ محمد کاظم تقوی ، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی به همسر همرزم خود گفت: او به معنای واقعی کلمه مجاهد سبیل الله بود و برای خدمت در پلیس آگاهی عاشقانه انجام وظیفه می‌کرد. 

همسر سرگرد سادات حسینیان نیز در بیان خاطرات خود گفت : روزهایی بی‌شمار او غروب از سر کار به خانه برمی‌گشت و می‌گفت حجم کار آنقدر زیاد بوده که نتوانسته زودتر به خانه بیاید.  

یاد و نام خبرنگار متوفی پلیس آگاهی خراسان رضوی که درد مردم دردش بود و  دغدغه‌اش ادای تکلیف و انجام وظیفه،  تا همیشه باقی و جاودان خواهد بود.

همرزمانش در پلیس آگاهی خراسان رضوی نبز همزمان با روز خبرنگار یاد او را گرامی داشتند. 

از این همرزم دلاور ۲ فرزند ۶ و ۵ ساله به یادگار مانده است.

احترام فرمانده به خبرنگار پلیس !

احترام فرمانده به خبرنگار پلیس !

غلامرضا تدینی راد

کدخبر: 1027496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟