درگذشت ناشر سرشناس ایران / صادق سمیعی کیست؟ + فیلم
حجم ویدیو: 43.40M | مدت زمان ویدیو: 00:05:52

صادق سمیعی ناشر سرشناس ایران درگذشت.

 اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اعلام این خبر نوشت: بدین‌وسیله درگذشت مرحوم مغفور شادروان صادق سمیعی مدیرمسئول انتشارات کتاب‌سرا را به اطلاع همکاران گرامی می‌رسانیم.

به گزارش رکنا، هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم او، همکاران صنف و کلیّه بازماندگان، برای آن مرحوم علو درجات الهی را مسئلت دارد.

با عنایت به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارسال پیام تسلیت باعث تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

صادق سمیعی و انتشارات کتاب سرا

صادق سمیعی متولد سال 1323 در تهران و مدیر عامل شرکت بلیوان از سال 1359 تا کنون - نماینده انحصاری شرکت بازرسی سی پورت کنترلرز SPC در ایران ، رئیس هئیت مدیره انتشارات کتاب سرا از سال 1360 تا کنون ، بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان ، مدیر مسئول مجله اتاق بازرگانی ایران و بلژیک ، عضو هئیت مدیره جامعه ممیزی و بازرسین ایران ار سال 1384 ، خزانه دار مجتمع مسکونی پارک پرنس ، 1370 تا 1359 سال از ایران در Bank Of Credit & Commerce International) BCCI بانک نماینده ، قائم مقام بانک ایران و عرب از 1354 تا 1358 .

کتاب سرا بیش از 300 عنوان کتاب از بدو تاسیس تا کنون چاپ کرده و به بازار کتاب عرضه نموده است. کتاب های پرفروش و محبوب کتاب سرا عبارتند از: 7 جلد خاطرات علم، خود درمانی با آب اثر دکتر فریدون با تمانقلیج که به چاپ شانزدهم رسید، تعدادی از کتاب های خانم گیتی خوشدل و کتاب هنری منحصر به فرد چون چوگان که تاریخچه این بازی ایرانی را در ادوار مختلف نشان می دهد.

کدخبر: 702944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟