تشویش اذهان عمومی از مصادیق تخلفات انتخاباتی است

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در خصوص جزئیات این خبر گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی و مستمر کارشناسان این پلیس، صفحه اینستاگرامی با محتوای مطالب تنش‌زا در خصوص انتخابات، شناسایی گردید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع می‌توانست موجب تشویش اذهان عمومی گردد، موضوع بطور جد و ویژه در دستور کار قرار گرفت که پس اقدامات فنی و پلیسی گرداننده صفحه اینستاگرامی مذکور شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قبل از بارگزاری، نشر و بازنشر مطالب در فضای مجازی، باید از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنیم، گفت: فرد خاطی در مواجهه با ادله پلیس عمل خلاف قانون خود را بی‌اطلاعی از مصادیق تخلفات انتخاباتی اعلام کرد.

سرهنگ نصرتی خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع علیه کشور، ایجاد اختلاف ما بین اقشار جامعه از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به عنوان پل ارتباطی با هموطنان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟