دزدان در زندان نقشه سرقت کشیدند و پس از آزادی عملی کردند / پلیس باند حرفه ای را زمنیگیر کرد

به گزارش رکنا، افسران زبده دایره تجسس کلانتری طبرسی شمالی با رد زنی های اطلاعاتی، به اسنادی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند سرقت وارد پاتوقی در خیابان طبرسی 56شده اند و برای دستبرد به خودروهای مردم آماده می شوند.

با این اطلاعات،بی درنگ گروهی تخصصی به سرپرستی سرگرد آبکه(رئیس کلانتری طبرسی شمالی)و با کسب مجوزهای قضایی وارد پاتوق دزدان شدند و آنان را درحالی غافلگیر کردند که مشغول استعمال مواد مخدر صنعتی بودند. در بازرسی از این پاتوق زیرزمینی که توسط پلیس به هم ریخت،تعداد زیادی لوازم و قطعات سرقتی خودرو کشف شد و متهمان در حالی به کلانتری انتقال یافتند که هنوز نتوانسته بودند قطعات یک خودروی سرقتی دیگر را باز کنند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است بررسی های پلیس بیانگر آن بود که دزدان مذکور خودرو را از شهرستان چناران سرقت کرده و به مشهد انتقال داده اند. همچنین در تحقیقات افسران تجسس مشخص شد که هر 4 عضو این باند سرقت دارای سوابق کیفری هستند که در زندان با یکدیگر آشنا شده اند و پس از آزادی دوباره به ارتکاب جرم و مصرف مواد مخدر روآورده اند.

اعضای این باند در اعترافات خود اظهار کردند: خودرو را با شاه کلید از چناران سرقت کرده اند و قطعات و لوازم خودروهای سرقتی را نیز در جمعه بازار بولوار رسالت به فروش می رسانند. شایان ذکر است از اعضای این باند علاوه بر باند و پخش ،15عددباتری خودرو نیز کشف شده است.

کدخبر: 999266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟