وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟

به گزارش رکنا،سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک صبحگاهی امروز در معابر پایتخت گفت: با رصدی که همکاران من از معابر شهری داشتند مشخص شد ترافیک از حوالی ساعت شش صبح امروز در اکثر معابر آغاز شده و هنوز ادامه دارد. بر این اساس در بزرگراه‌های شهید همت ، شهید چمران ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، شهید آبشناسان ، شیخ فضل الله نوری ، یادگار امام (ره ) و محمد علی جناح ترافیک آغاز شده و حجم ترافیک در این معابر پرحجم است. همچنین در بزرگراه‌های تهران- کرج ، آزادگان و شهید لشگری نیز ترافیک نیمه سنگین است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مسیرها و معابر دیگر پایتخت گفت: در بزرگراه‌های شهید بابایی در محدوده نیروی زمینی ، شهید سلیمانی ، شهید صیاد شیرازی ، شهید زین‌الدین ، امام علی (ع) ، علامه جعفری ، جانبازان  و رسالت نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید ستاری ، شهید نواب صفوی،  شهید زین الدین، امام علی (ع)، کردستان، گمنام و رسالت نیز ترافیک پرحجم اما روان است. خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از محدوده شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم است. 

کشیر با بیان اینکه تعطیلی مدارس در کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است؛ گفت : از آنجایی که مدارس تعطیل شده است، ترافیک تقریبا کمتری را در معابر شاهد هستیم همچنین هوا نیز پاک تر از سایر روزها است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه تاحوالی ساعت ۱۰ امروز از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته خواهد شد، گفت: پیش‌بینی پلیس این است که از حوالی ساعت ۱۷ امروز تا حدود ساعت ۲۰ ترافیک عصرگاهی در معابر ایجاد شود که ضمن آمادگی پلیس برای این موضوع، از شهروندان نیز می‌خواهیم که از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در این ساعات تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

کدخبر: 998508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟