دام شیطانی برا زن تنها / مرد شیطان صفت از آبمیوه مسموم استفاده کرد

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی با حضور در یکی از کلانتری‌های جنوب تهران از گرفتار شدن در دام شیطانی یک مرد در دفتر کارش خبر داد.

زن جوان به ماموران گفت: به دنبال مشاوره برای کسب و کار بودم که با مرد جوانی در فضای مجازی آشنا شدم و قرار شد برای مشاوره به دفتر کارش در شرق تهران بروم.

وی افزود: وقتی وارد دفتر کار مرد جوان شدم همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا اینکه آبمیوه‌ای را که برای پذیرایی جلوی من قرار داده بود خوردم و بعد از لحظاتی گیج و بیهوش شدم ولی زمانیکه به هوش آمدم خودم را در وضعیت بدی دیدم و متوجه شدم هدف نیت شوم مرد شیطان صفت قرار گرفتم.

زن جوان ادامه داد: وقتی خواستم با جیغ و فریاد اهالی ساختمان را با خبر کنم مرد جوان تهدید کرد که اگر بخواهم کاری کنم یا از این ماجرا به کسی حرف بزنم با انتشار فیلم سیاهی که از من گرفته بود آبرویم را می‌برد. در آن لحظه از ترس شوکه شده بودم و توانستم با برداشتن وسایلم از شرکت مرد شیطان صفت خارج شوم ولی در مسیر تصمیم گرفتم از او شکایت کنم تا افراد دیگری مثل من گرفتار این مرد هوسران نشوند.

شناسایی مرد شیطان صفت

همین کافی بود تا با شکایت زن جوان پرونده سیاه در دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شود و در ادامه تیمی از ماموران پلیس تهران برای دستگیری مرد شیطان صفت وارد عمل شدند و در این شاخه از تحقیقات نیز زن جوان به پزشکی قانونی مراجعه کرد و کارشناسان پس از تحقیقات اعلام کردند که زن جوان هدف جنایت سیاه قرار گرفته است.

کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران در این شاخه از تحقیقات با اطلاعات به دست آمده از زن جوان به شرکت مشاوره برای کسب و کار در شرق تهران رفته و موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شدند و در ادامه تجسس‌ها مشخص شد که عنوان شغلی این مرد جعلی است.

دستگیری مرد آزارگر

بدین ترتیب با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه متهم نیز ردزنی شد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و مرد شیطان صفت را دستگیر کردند.

متهم ابتدا خود را بیگناه می‌دانست، اما وقتی در برابر مدارک و اظهارات زن جوان قرار گرفت پرده از اقدام شیطانی خود برداشت و اعتراف کرد با شگرد جعل عنوان مشاور کسب و کار زن جوان را به دفتر خود کشانده و با دادن آبمیوه مسموم نیت شوم خود را عملی کرده است.

متهم پس از اعتراف روانه زندان شد و پرونده مرد شیطان صفت نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران در حال بررسی قرار دارد.



وبگردی