سارا شوهرش را زنده زنده داخل چمدان آبی رنگ حبس کرد و رفت خوابید ! / صبح شوهرش مرده بود

به گزارش رکنا، در فوریه سال ۲۰۲۰، پلیس در جریان یک حادثه عجیب در وینتر پارک فلوریدا قرار گرفت. ماموران وقتی به محل حادثه رسیدند، زن جوانی به آنها گفت: با همسرم نوشیدنی الکلی خوردیم و در خانه مشغول بازی شدیم. بعد از بازی من به طبقه بالا رفتم که بخوابم، اکنون که از خواب بیدار شده‌ام، همسرم را در حالیکه نفس نمی‌کشد پیدا کرده‌ام. در تحقیقات اولیه مشخص شد که قربانی، خورخه تورس نام دارد. بررسی ها نشان می‌داد که او درون یک چمدان بزرگ آبی‌رنگ گیر کرده و خفه شده است.

جسد او به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که او در اثر خفگی جان باخته است. در ادامه ماموران پی بردند که حادثه زمانی رخ داده که این زوج در حال بازی عجیبی بودند. ماجرای بازی اینگونه بود که هر یک باید دیگری را در یک موقعیت پیچیده گرفتار می‌کرد و فرد گرفتار باید به تنهایی از این موقعیت خلاص می‌شد. در نهایت بازی به جایی رسید که سارا (زن جوان) خورخه را درون یک چمدان آبی بزرگ انداخت و زیپ آن را بست. او زیپ چمدان را تا جایی بست که فکر می‌کرد نامزدش می‌تواند به راحتی خود را نجات دهد.

اما در بین راه خورخه متوجه شد که در چمدان گیر کرده است و نمی‌تواند از آن خارج شود. او بارها از نامزدش خواست تا او را بیرون بیاورد و به او گفت که نمی‌تواند نفس بکشد و نیاز به کمک دارد. اما سارا به گفته‌های خورخه توجه نکرد و به اتاقش رفت و خوابید. فردای آن روز، وقتی زن جوان از خواب بیدار شد، دید که از نامزدش خبری نیست و به سوی چمدان رفت و وقتی در آن را باز کرد، متوجه شد که خورخه خفه شده است.

بر اساس گزارش، حقیقت این قتل زمانی توسط کارآگاهان کشف شد که آنها فیلم‌هایی را در تلفن همراه خورخه پیدا کردند.

در فیلم‌هایی که خورخه ضبط کرده بود، شنیده می‌شد که قربانی به نامزدش می‌گوید که نمی‌تواند نفس بکشد و می‌خواهد او را از چمدان بیرون بیاورد. اما سارا پاسخ می‌داد که خودت باید بیرون بیایی و این کاری است  کهتو بارها با من انجام داده‌ای.

بدین ترتیب سارا دستگیر شد و جمعه گذشته در جلسه دادگاه از خود دفاع کرد. او مدعی شد که در مرگ نامزدش هیچ نقشی ندارد اما دفتر دادستان با انتشار بیانیه‌ای گفت که انتظار می رود او درجلسه دادگاه در ۲ دسامبر به حبس ابد محکوم شود.



وبگردی