انگیزه قتل امام جمعه کازرون / تحقیقات قضایی برای یافتن پاسخ ادامه دارد

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدر اله رجایی نسب رئیس کل دادگستری استان فارس، در حاشیه مراسم تشییع شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی و شهیده راه قدس معصومه کرباسی گفت: مقامات مسئول قضایی پس از وقوع سوء قصد به امام جمعه کازرون در محل حاضر شده و بلافاصله تحقیقات با نظارت دادستان و بازپرس ویژه آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با توجه به خودکشی قاتل در صحنه وقوع این جنایت، بخش عمده‌ای از سرنخ‌های قابل دسترسی از بین رفته است و کشف حقیقت و ابعاد دیگر موضوع نیاز به زمان و تحقیقات گسترده‌تر دارد.

وی از تشکیل پرونده قضایی و همچنین صدور دستور ویژه جهت همکاری مشترک ضابطین تحت نظر مقام قضایی در خصوص این حادثه اشاره کرد و افزود: آنچه برای ما مهم است بررسی انگیزه قاتل در رقم زدن این سوء قصد ناجوانمردانه است که این امر با حساسیت و تحت نظارت مقام قضایی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجایی نسب خواستار هوشیاری مردم در جهت جلوگیری از شکل گیری اظهار نظر‌های غیر موثق و غیر کارشناسی شد و تأکید کرد: اخبار قضایی صرفاً از طریق منابع معتبر و رسانه‌های رسمی دنبال شود و از باز نشر اخبار و اطلاعات غیر کارشناسی و بدون منبع رسمی پرهیز شود.



وبگردی