تماس های زن در ماشین مسافرکش فاجعه آفرید/ 4 مرد نقاب دار راننده را کشتند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از۲۵ شهریورماه واعلام وقوع یک فقره قتل در شهرک شاهد اندیشه شروع شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند وبا پیکر خونین راننده یک خودرو روبرو شدند بازپرس ویژه قتل بلافاصله درنخستین گام دستور داد جسد راننده به پزشکی قانونی منتقل شود آنگاه این پرونده جنایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد 4 نفر با صورتی پوشیده با یکدستگاه خودروی پراید در پارکی در شهرک شاهد فردی را به قتل رسانده و متواری شدند.

پلیس با تلاش های شبانه روزی و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی هویت مالک خودروی پراید شده که با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی هوشمندانه وی را در مخفیگاهش در امیریه شهریار دستگیر کردند.

در بازجویی های پلیس از متهم، همدستان وی در این قتل شناسائی شدند که هر 3 متهم دیگر در عملیاتهای جداگانه توسط ماموران پلیس آگاهی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

به گزارش رکنا ، ماجرا ازاین قرار بود که مقتول مدتی قبل با دختر جوانی برسراینکه وی در خودرو بعنوان مسافر تماس های تلفنی مکرری داشته است راننده از او می‌خواهد که به صحبت‌هایش پایان بدهد که برسراین موضوع باهم جروبحث میکند و دختر جوان این ماجرا به مادر اطلاع داده و چند مرد شرور در خیابان شاهد این بگو مگوها بودند با راننده خودرو درگیر می شوند و راننده برا دفاع از خودش یکی از آنها را کتک می‌زند مرد مضروب که بدنبال انتقام از راننده بود چند روز بعد بهمراه دوستانش بصورت هایی پوشیده به سراغ راننده رفته و برای انتقام گیری دوستشان اورا به چاقو کشته و متواری می شوند.

که با تلاش بی وقفه کارآگاهان جنایی غرب استان تهران هر چهار نفر شناسائی ودستگیر شدند.



وبگردی