انتقام سیاه زن به خاطر خیانت شوهرش ! / پشیمانی خیانت در خیانت !

به گزارش رکنا، زنی 30 ساله به علت تقاضای طلاق همسرش درحالیکه اشک از چشمانش سرازیر بود وارد مرکز مشاوره شد و در شرح ماجرایش گفت: دبیرستانی بودم که با همسرم به صورت سنتی ازدواج کردم.

والدینم بدون اینکه نظر مرا بپرسند از من خواستند که برای عقد حاضر شوم .چرا که پدرم اعتیاد داشت و مادرم به تنهایی با کار کردن در آشپزخانه یک رستوران زندگی ما را اداره می کرد . بعد از ازدواجم چون با خانواده همسرم زندگی می کردیم هیچ اختیاری نداشتم و اجازه انجام مستقلانه هیچ کاری نداشتم . همسرم برای هیچ کاری نظر مرا نمی پرسید و خانواده اش در اولویت بودند.

از سه سال پیش متوجه شدم به من خیانت می کند و هر بار که در این مورد اعتراض می کردم مرا کتک می زد و تحقیرم می کرد که اگر جایی داری برو... چون خوب می داند جایی برای رفتن ندارم . از طرفی مادر و خواهرانش هم با من دعوا می کردند و من دهانم را می بستم. تا اینکه در فضای مجازی با مردی که همسن خودم بود آشنا شدم و با او دردودل کردم .بعد از مدتی با هم قرار گذاشتیم که همدیگر را ببینیم و تا وقتی که مدرسه ها بود مشکلی نداشتم و به بهانه مدرسه با آن مرد قرار می گذاشتیم ولی بعد از مدرسه پسر بزرگم که تحت نفوذ پدر و خانواده پدرش است متوجه شد و موضوع را به پدرش گفت.

حالا بعد از چند ماه کشمکش ، همسرم به دستور مادر و خواهرانش قصد دارند مرا طلاق دهند و به حرف های من که بسیار پشیمانم توجهی ندارند.

دیدگاه کارشناسی

پروانه میرزایی کارشناس ارشد روانشناسی

مراجع به دلیل اعتیاد پدر مجبور به ازدواج در سن پایین و علی رغم میلش نموده است . به دلیل پیوند عاطفی ضعیفی که با همسرش داشته وبی توجهی  همسر و دخالت های خانواده اصلی ، دچار احساس تنهایی و افسردگی شده است و به دلیل خیانت های مکرر همسر دست به مقابله به مثل کرده است

اقدامات انجام شده توسط مرکز مشاوره و یا دوایر مددکاری برای کیس ویژه :

ـ همدلی با مراجع و ایجاد احساس اعتمادو پذیرش شآن انسانی مراجع

ـ استفاده از تکنیک گوش دادن فعال و تخلیه هیجانی

ـ آموزش ابراز هیجانات و عدم جلوگیری از بروز هیجانات

ـ آموزش مهارتهای مقابله ای هیجان مدار سالم با کمک مراجع

ـ-دعوت از همسرآسیب دیده جهت اجرای پروتکل درمان خیانت زناشویی برای رسیدن به بخشش و بازسازی و ترمیم رابطه

ـ آموزش مهارت حل مسئله و ارتباط موثر، مهارت تاب آوری و سازگاری جهت ایجاد رابطه متعهدانه



وبگردی