پشت پرده سفر مرگبار یک ماما با  2  خانم پرستار در رامهرمز ! / احضار بخاطر مرگ  یک کودک در بیمارستان ! + عکس ها

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ بهروز خانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا در خصوص حادثه رخ داده در جاده رامهرمز به اهواز و فوت سرنشینان خودروی پژو 405 گفت: ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ مهرماه، خبر واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در کیلومتر ۲۲ مسیر رامهرمز به اهواز گزارش شد. علت این حادثه، سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده گزارش شده است. وی افزود: متأسفانه سرعت خودرو به قدری زیاد بود که پس از انحراف به چپ، با شدت واژگون شد و در نهایت متوقف شد.

171462827

خانپور در ادامه گفت: سرنشینان این خودرو یک مرد و چهار زن بودند که چهار نفر از آنها از کادر درمان بیمارستان مادر رامهرمز بودند و برای انجام امور اداری عازم اهواز شده بودند. دو نفر از سرنشینان به نام‌های فاطمه براتی و سمیه شاه میری از پزشکان و کادر درمان بیمارستان، در همان لحظه تصادف جان خود را از دست دادند. از سه مجروح منتقل شده به بیمارستان، یک خانم دیگر به نام فاطمه قنبری که او نیز پزشک بود، به دلیل شدت جراحات وارده، روز گذشته یکم آبان ماه فوت کرد.

وی همچنین افزود: راننده خودرو  و سرنشین جلوی خودرو به دلیل استفاده از کمربند ایمنی همچنان در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.

پلیس راهور بارها در خصوص ایمنی راه و رعایت سرعت مطمئنه هشدار داده‌اند و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

پیگیری‌های خبرنگار رکنا درباره علت سفر کادر درمان بیمارستان مادر رامهرمز به اهواز: مرگ یک کودک در این بیمارستان

طبق تحقیقات خبرگزاری رکنا، این چهار نفر از کادر درمان بیمارستان مادر رامهرمز، به دلیل  مرگ یک کودک در بیمارستان و برای ارائه توضیحات عازم شهر اهواز بودند.

متأسفانه سرعت بالای وسیله نقلیه و عدم کنترل راننده منجر به واژگونی خودرو و فوت سه نفر از سرنشینان شد. تحقیقات در مورد احتمال قصور پزشکی و ارتباط آن با این سفر همچنان ادامه دارد.

 

 



وبگردی