فیلم  صحنه قتل مردجوان در باغ شهر زیبای تهران ! / امروز رخ داد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10 ونیم صبح امروز یکم آبان ماه گزارشی مبنی بر قتل یک مرد جوان در باغی واقع در محله شهرزیبا به پلیس اعلام شد. بلافاصله مأموران کلانتری 143 کن به محل اعزام شدند.

ماموران در صحنه حادثه، جسد  جوان ۲۰ ساله‌ای که از اتباع خارجی بود، مشاهده کردند و در بررسی های تخصصی و معاینات پزشکی دریافتند وی با وارد شدن ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات میدانی نشان داد قتل ساعت یک بامداد امروز در کارگاه در و پنجره سازی دااخل باغ رخ داده است و همکاران مقتول وقتی پای در محل کارشان می گذارند با جسد روبرو شده و پلیس را باخبر می کنند.

با اعلام این حادثه، بازپرس پرونده به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

عکس صحنه قتل مرد افغان توسط دوستش در شهر زیبا

بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در صحنه قتل به خبرنگار رکنا گفت: طبق اظهارات شاهدان، این درگیری میان 2 تبعه افغانستانی 20 و 25 ساله که 3 سال در این باغ به عنوان همکار فعالیت می‌کردند، رخ داده است.

این دو نفر که با هم دوست بودند، به دلایل نامعلومی در اتاقک باغ با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری در نهایت به قتل یکی از آنها با ده ضربه چاقو منجر شد و قاتل 25 ساله که به شهر قم فرار کرده بود کمک پلیس بازداشت شد .

عکس صحنه قتل مرد افغان توسط دوستش در شهر زیبا

بنابر دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای معاینات دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی جزئیات بیشتر این حادثه و انگیزه قتل توسط پلیس  ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی