افشای راز جنایت مسلحانه در فرودگاه امام

به گزارش رکنا، ساعت ۹ صبح دوشنبه سی ام مرداد به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در فرودگاه امام خمینی به قتل رسیده است. تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت و با پیکر خونین مردی ۳۸ ساله در قسمت اداری فرودگاه مواجه شد. وی رئیس دفتر مدیر عامل یکی از بخش‌های فرودگاه بود که بر اثر اصابت شلیک گلوله به قفسه سینه اش، ‌به قتل رسیده بود. تحقیق از شاهدان نشان داد که عامل این جنایت، یکی از کارگران این بخش بوده است. آنطور که شاهدان می گفتند قاتل، ‌مردی ۴۰ ساله بود که چند وقتی می شد به خاطر حقوق پایینش با مدیر عامل آنجا دچار اختلاف شده بود. آنطور که شاهدان می گفتند وی روز حادثه می خواست با مدیر عامل ملاقات کند اما مقتول ‌مانع ورود وی شده و همین موضوع موجب شده بود که قاتل که سلاحی زیر لباسش مخفی کرده بود به وی شلیک کند.

بررسی ها نشان می داد که مقتول، ‌۸ سالی می شد که در فرودگاه کار می کرد. همسر او باردار بود و وی قرار بود به زودی پدر شود که در این حادثه جان باخت.

اگرچه متهم به قتل فراری شده بود اما ماموران موفق شدند ردپای وی را اطراف شهر پرند به دست آورند. با این سرنخ، متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل رئیس دفتر اعتراف کرد. او اظهار پشیمانی کرد و گفت قصد قتل نداشته است. مرد جوان ادامه داد: ۱۶ سال است که به صورت پیمانی کار می کنم. کار من فنی است اما نسبت به سابقه‌ام، ‌ حقوقم خیلی کم بود. از دو سال قبل هم به بهانه مشکل مالی، حقوقمان را با تاخیر پرداخت می کردند. هرچه اعتراض می کردیم فایده ای نداشت. هر ماه هم حقوقم کمتر از ماه قبل بود؛ چندین بار به مدیرعامل اعتراض کردم اما فایده ای نداشت تا اینکه اسلحه ای تهیه کردم و تصمیم گرفتم با آن مدیرعامل را تهدید کنم تا حقوقم را افزایش بدهد اما وقتی رئیس دفتر مانع ورود من به اتاق مدیر شد، به او شلیک کردم.

متهم به دستور قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی، در اختیار ماموران اداره دهم قرار گرفته و تحقیقات از او ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی