دزد خانه های محله گاندی در صحنه سرقت غافلگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه پلیس 110 در خصوص سرقت از یک منزل مسکونی در محدوده خیابان نفت، عوامل کلانتری 103 گاندی سریعا خود را به محل سرقت رساندند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل اعلام شده، مشخص شد که سارقان همچنان در منزل شهروندان حضور دارد، در لحظه ای که متهمان در حال فرار از  سمت بالکن منزل بودند، ماموران طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در بررسی های ابتدایی مشخص گردید سارق اقلامی همچون شیرآلات، پکیج، درب و پنجره های منزل را هدف قرار داده بود. پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد و به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل مسکونی  با کمک همدستان خود اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به این که متهم برای ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، به شهروندان توصیه کرد: بالکن و پنجره های منازل خود را به حفاظ آهنی و دزدگیر تجهیز نمایند و از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم داخل منزل و همین طور از باز کردن درب منازل خود به روی افراد ناشناس خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟