مرگ قاتل فراری 7 قتل انتقامجویانه  قبل از دستگیری ! /  35 سال بعد با سرطان در بیمارستان شیراز فوت کرد !

به گزارش رکنا، درگیری‌های خونین بین چند طایفه در یکی از روستاهای شهرستان خفر در استان فارس طی سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۵ به قتل دو نفر توسط فردی با هویت معلوم منجر و پس از این حادثه، قاتل از صحنه متواری شده بود، اما با تلاش مأموران، مخفیگاه او شناسایی و در نهایت دستگیر  و قاتل پس از محاکمه، در ملأعام اعدام شد.

در سال ۱۳۶۷، برادر قاتل که از زندان آزاد شده بود، به خون‌خواهی برادرش برخاست و طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۱، ۷ نفر از اهالی روستا و طایفه مقابل را با استفاده از اسلحه به قتل رساند. پس از این جنایات، او بدون برجای گذاشتن هیچ سرنخی به کوهستان‌های اطراف شهرستان فرار کرد و در مخفیگاه خود پنهان شد.

با گذشت سال‌ها و پس از تحقیقات گسترده، مشخص شد که همسر قاتل فراری در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ به همراه فردی ۶۴ ساله که گفته می‌شد تبعه بیگانه است و از بیماری سرطان خون رنج می‌برد، به مراکز درمانی مختلفی در شیراز مراجعه کرده است. تحقیقات دقیق‌تر نشان داد که این فرد ۶۴ ساله در سال ۱۴۰۲ به دلیل شدت بیماری در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان باخته و جسد او توسط همسر و دامادش از پزشکی قانونی تحویل گرفته و در یکی از آرامستان‌های اطراف شیراز به خاک سپرده شده است.

با پیگیری‌های کارآگاهان شعبه قتل، راز این فرد ۶۴ ساله فاش شد؛ او در واقع وجود خارجی نداشت و همان قاتل فراری بوده که با هویت جعلی اتباع بیگانه برای درمان به بیمارستان‌ها مراجعه کرده بود. او پس از ابتلا به سرطان خون و وخامت وضعیت جسمانی، درگذشت و با همان هویت جعلی به خاک سپرده شد.

کدخبر: 1052693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی