بازداشت سارق حرفه در ونک

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو ایشان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری 145 ونک قرار گرفت.

 وی  ادامه داد: عوامل کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت با به کارگیری شیوه های پلیسی هویت سارق را شناسایی کردند و در ادامه تحقیقات محل مخفیگاه متهم نیز شناسایی شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی ماموران به محل مخفیگاه متهم اعزام شدند و طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از مخفیگاه متهم ابزار و ادوات سرقت، چند قبضه سلاح سرد و لوازم و محتویات داخل خودرو مانند عینک، ضبط، باند و انواع آچار کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم برای  کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری منتقل شد، افزود: در بررسی سوابق متهم 40 ساله مشخص گردید که از سارقان سابقه دار بوده و متهم در پی جوئی های انتظامی به 28 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد، حتما خودرو های خود را در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است پارک و از نگهداری تجهیزات ارزشمند در داخل خودرو خودداری کنید.

کدخبر: 1051597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟