قتل هولناک مرد همسایه با ضربات آجر و چاقوی و زوج همسایه در جنوب تهران + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، شامگاه یکشنبه 22 مهرماه سال جاری ماموران کلانتری 178 در جریان درگیری خونین 2 همسایه در خایابان انقلاب نبش خیابان ایثار در منطقه فشافویه قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیق در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد پسر 30 ساله که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و همین کافی بود تا ماجرای قتل پسر جوان به کارآگاهان اداره 10 و بازپرس ویژه قتل دادسرای فشافویه مخابره شود.

ماموران کلانتری در همان صحنه جرم مرد همسایه و زنش و یک مرد دیگر که میهمان آنها بود را قبل از فرار دستگیر کردند تا راز این جنایت خونین فاش شود.

همزمان با حضور کارآگاهان اداره 10 و بازپرس ویژه قتل تحقیقات آغاز شد و مشخص شد مرد 30 ساله از چندی قبل با همسایه خود دچار اختلاف شده تا اینکه اینبار اختلافات بالا گرفته و درگیری بین ها آنها رقم میخورد که در این درگیری زن همسایه با آجور ضرباتی به پسر جوان می زند و شوهرش نیز با چاقو ضرباتی به شکم وی زده که همین باعث مرگ مرد همسایه می شود.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و دستگیری زوج جوان و مرد میهمان خانه شان را که در صحنه درگیری حضور داشت را صادر کرد .

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده جنایی ادامه دارد.

 

کدخبر: 1051524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی