قتل هولناک پدر به دست دختر عصبانی در کرج

به گزاش رکنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز، با تایید این خبر، اعلام کرد که در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج، اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

تحقیقات اولیه نشان داد که مقتول، مردی ۵۷ ساله، بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه توسط دخترش جان باخته است. با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، همسر مقتول به پلیس گفت که بین همسرش و دخترشان همیشه اختلاف وجود داشت و در یکی از همین جر و بحث‌ها، زمانی که پدر به سمت دخترش که در آشپزخانه بود رفت، مشاجره شدت گرفت و دختر در اوج عصبانیت با چاقو به پدرش ضربه زد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه دختر جوان پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود، افزود که با انجام تحقیقات گسترده و صدور دستور قضایی، متهم دستگیر شد. دختر جوان در اعترافات خود عنوان کرد که قصد کشتن پدرش را نداشته، اما در یک لحظه تحت تاثیر عصبانیت، دست به این اقدام زده است.

سرهنگ شجاعی با تاکید بر اهمیت کنترل خشم و مدیریت تعارضات، اظهار داشت که این حادثه تلخ نشان می‌دهد که عدم کنترل خشم می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. وی همچنین افزود که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

کدخبر: 1050924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی