جنایت هولناک در گنبد / مرد معتاد همسرش را به خاطر جدایی کشت

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با قتل فجیع زن ۲۷ ساله ای به نام مهوش در خانه قدیمی پدری‌اش در شهرستان گنبد آغاز شد .

پدر وی که هراسان با پلیس تماس گرفته بود گفت داماد ۳۰ ساله‌اش نیمه شب و در حالی که دخترش در خواب بوده او را با ضربه‌های متعدد چاقو کشته و گریخته است .

جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس به بررسی پرداختند .شواهد نشان می‌داد مهوش به همراه دختر ۶ ساله‌اش از خانه شوهرش  در تهران به خانه پدری اش در شهرستان گنبد رفته بود تا از همسرش جدا شود. اما  شوهرش به نام احمد با التماس دنبال وی رفته و پدر و مادر همسرش را راضی کرده بود تا اجازه دهند شب را آنجا بماند. اما نیمه شب دست به جنایتی فجیع زده و گریخته است.

افشای اختلاف ها دنباله دار

 ماموران پلیس به تحقیق پرداختند  و مادر قربانی درباره علت اختلاف دختر و دامادش به ماموران گفت: دخترم و احمد ۷ سال قبل با هم ازدواج کردند. اما احمد اعتیاد داشت و همیشه دخترم را اذیت می‌کرد .آنها مدتی قبل از گنبد به تهران رفتند و در یک خانه اعیانی به عنوان سرایدار مشغول به کار شدند .دخترم کار می‌کرد و حقوق می‌گرفت. او با پول‌هایش زمین و ماشین خریده بود. اما احمد آنها را فروخت و خرج مواد مخدر کرد. به همین خاطر دخترم تصمیم به جدایی گرفته بود.

 وی ادامه داد :دختر صاحبخانه  ای که مهوش و داماد در آنجا سرایدار بودند به تازگی برای زندگی به آمریکا رفته بود.او وقتی گلایه‌های دخترم از زندگی با احمد  را شنیده بود به او پیشنهاد داده بود از همسرش جدا شود تا به کمک او و به همراه دخترش برای زندگی به آمریکا برود و آنجا برای او کار کند. اما احمد مخالف جدایی بود .آخرین بار دخترم و نوه‌ام به خانه‌مان آمده بودند. مهوش می‌گفت دختر صاحبخانه به تازگی به ایران برگشته و قرار شده کارهای مهاجرت او و نوه‌ام را انجام دهد. قرار بود  مهوش در امریکا برای دختر صاحبخانه اش کار کند .اما آن شب دامادم مقابل خانه‌مان آمد و با التماس با من صحبت کرد .او می‌گفت مهوش و دخترش را دوست دارد و نمی‌خواهد آنها را از دست بدهد .به همین خاطر او را به داخل خانه راه دادم .اما نیمه شب  او دخترم را کشت و گریخت.

تلاش بی نتیجه پلیس

 با اظهارات پدر و مادر قربانی تلاش برای یافتن ردی از مرد معتاد آغاز شد. اما وی به محل نامعلومی گریخته بود و پلیس نتوانست سرنخی از وی به دست بیاورد.

 ماموران پلیس در گام بعدی از تحقیقات به پرس و جو از دختر صاحبخانه که با تازگی به ایران بازگشته بود پرداختند .

زن جوان گفت :مهوش و همسرش سرایدار خانه پدری ام بودند. قتی می‌دیدم مهوش به سختی کار می‌کند ولی شوهرش پول‌های او را دود می‌کند دلم برایش سوخت. من پیشنهاد دادم اگر می‌خواهن کارهای مهاجرت او را انجام دهم و او و دخترش را به آمریکا ببرم .تا آنجا برای من کار کند و دخترش هم درس بخواند .چند روز قبل من از آمریکا به دبی رفتم  و از آنجا با مهوش تماس گرفتم .او می گفت می‌خواهد پیش خانواده‌اش برود. اما گفتم در تهران بماند تا به تهران بیایم و با هم صحبت کنیم .ما با هم صحبت کردیم و قرار گذاشتیم تا کارهای مهاجرت او راانجام دهم. صبح روز بعد مهوش و دخترش به شهرستان رفتند و من یک روز بعد متوجه شدم او کشته شده است .

با تکمیل تحقیقات و در حالی که ۵ سال از این ماجرا گذشته و دختر مهوش ۱۱ ساله شده بود پلیس ردی از احمد به دست نیاورد.

درخواست قصاص

در این میان  پدر مهوش به خاطر کهولت سن فوت شد و برادرهایش که ولی دم هستند برای احمد حکم قصاص خواستند و درخواست کردند تا پرونده در تهران که محل زندگی آنها است رسیدگی شود.

قرار است احمد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران غیابی محاکمه شود.

کدخبر: 1050366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی