سیمبان مصدوم گیلانی جان باخت

به گزارش رکنا، معزالدین پوردادا۱۶ مهر سال‌جاری حین انجام وظیفه بر اثر شکستگی پایه فشار متوسط و سقوط بهمراه پایه تیر برق دچار جراحت های بسیاری شد و علیرغم انتقال به بیمارستان و طی مراحل درمان، چشم از دنیا فرو بست.

مسعود صادقی خمامی اظهار کرد: بر اثر سقوط دو سیم بان رضوانشهری در حین انجام وظیفه یکی از آنها به علت شدت جراحت فوت کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه حال عمومی سیمبان دیگر رضوانشهری عادی گزارش شده است، گفت: متأسفانه یکی از آنها به دلیل شدت جراحات شب گذشته در بیمارستان پورسینا رشت فوت کرد که به همکاران و خانواده این عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

صادقی خمامی با اشاره به رعایت الزامات ایمنی در کار بیان کرد: سقوط پایه تیرک منجر به این اتفاق تلخ شده و این دو سیمبان شیوه نامه‌های ایمنی در کار را رعایت کرده بودند.

همچنین یاسر ویرانی سرپرست امور توزیع برق شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: «معزالدین پوردادا» سیم‌بان رضوانشهری که ۱۶ مهرماه به همراه یکی از همکارانش حین انجام کار بر اثر سقوط تیرک برق بتنی دچار سانحه شدند، پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، متاسفانه شامگاه گذشته بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت که ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم، به خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه مرحوم معزالدین پوردادا متاهل و دارای یک فرزند بوده است، افزود: حال عمومی «حمدالله بخشنده» دیگر سیم‌بان رضوانشهری خوب گزارش شده، این دو سیم‌بان شیوه نامه‌های ایمنی در کار را رعایت کرده بودند، اما متاسفانه سقوط پایه تیرک منجر به این اتفاق تلخ شد.

 

کدخبر: 1049913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟