فیلم گفتگو با خاص ترین و بی انگیزه ترین دزد تهران / از خودکشی تا کلکسیونی از موتورهای سرقتی در حیاط خانه + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ کارآگاه وحید ذاکری رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در خصوص سرقت موتورسیکلت های گرانقیمت به رکنا گفت: با توجه به مراجعه شاکیان پرونده به پایگاه دوم مبنی بر به سرقت رفتن موتورهایشان توسط مرد شیک پوش تیمی از کارآگاهان برای تحقیق وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان در ابتدا و با بررسی فیلم دوربین مداربسته در محل های سرقت اطلاع پیدا کردند که سارق در فضای مجازی به دنبال فروشندگان موتورسیکلت بوده و پس از شناسایی طعمه ها به بهانه خرید به سراغ آنها رفته و زمانیکه قصد تست و بررسی موتورسیکلت را داشته سوار بر موتور شده و به راحتی اقدام به سرقت موتورسیکلت ها کرده است.

سرهنگ ذاکری ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از 10 موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: چنانچه افرادی به این شیوه موتورسیکلت هایشان هدف سرقت قرار گرفته برای شناسایی متهم و پیگیری پرونده شان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

sergat motor

سارق بی انگیزه

مرد 40 ساله که مردی قد بلند و لاغر اندام است در صحنه های سرقت خودش را کارمند فرودگاه امام خمینی (ره) معرفی می کرد تا سوژه ها بیشتر به او اعتماد کنند.

سابقه داری؟

نه

شغل؟

آزاد

به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت موتورسیکلت

شگرد؟

در سایت دیوار کسانیکه می خواستند موتوربفروشند را پیدا می کردم و وقتی به سراغشان می رفتم به بهانه تست موتور سوار بر موتورسیکلتشان می شدم و پا به فرار می گذاشتم.

موتورها را فروختی؟

نه

پس چرا دزدی کردی؟

انگیزه ای نداشتم، راستش را بخواهید مدتی قبل ورشکسته شدم و دیگر انگیزه ای نداشتم و قصد خودکشی داشتم نمی دانم چه شد که سوار بر موتورشدم و فرار کردم و این اشتباهم را تکرار کردم.

چه مدت است که این کار را می کنی؟

از اوایل خرداد تا اواخر شهریور ماه این کار را می کنم.

یکی از شاکیان پرونده به خبرنگار رکنا گفت: وقتی متهم برای خرید به سراغم آمد و خودش را کارمند فرودگاه امام خمینی (ره) معرفی کرد و ما به او بیشتر اطمینان کردیم و سپس خواست موتور را تست کند و ابتدا کیفش را در اختیار من قرار داد و من بیشتر از قبل اعتماد کردم و سوار بر موتور شد و رفت و دیگر بازنگشت و وقتی کیفش را باز کردم دیدم فقط 2 سررسید داخل است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر  در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 1049441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی