اطلاعیه پلیس درباره قتل عام خانواده خانم معلم لارستانی ! + عکس زن و شوهر جنایتکار

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس حبیبی" رییس پلیس آگاهی استان فارس اظهار داشت: ساعت 23 و 45 دقیقه شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بلافاصله بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت ، مادری 41 ساله و 4 فرزند 13،7،6 و 14 ساله‌اش که در همسایگی وی سکونت داشته‌اند را به منزل دعوت و پس از بستن دست و پاهایشان، 4 نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رسانند.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در همان لحظات اولیه قاتل 32 ساله در منزلش دستگیر شد، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که همسر قاتل، پسر  13 ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال و از حوزه استحفاظی خارج شده است.

سرهنگ "حبیبی" تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و عوامل انتظامی موفق شدند با  اقدامات فنی خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده ( همسر قاتل) 24 ساله، پسر بچه 13 ساله را  درحالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود را صحیح و سالم آزاد کنند.

همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و 2 قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و  متهمین انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول(مادر 41 ساله) اعلام کردند.

قابل ذکر اینکه مجرمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

خانواده مقتول لارستان

قتل عام در لارستان

 

کدخبر: 1048990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی