قتل پسر 20 ساله با ضربات چاقوی پدرش در تهران / پدر جنایتکار اعتراف کرد + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد شنبه 14 مهرماه مسئولان بیمارستانی در تهران از مرگ مشکوک جوانی 20 ساله روی تخت بیمارستان خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری 130 نازی آباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در بیمارستان به سراغ پدر پسر 20 ساله رفتند و این پدر در اظهاراتش ادعا کرد که پسرش ساعت 10 شب پنج شنبه از روی نردبان سقوط کرده و بر اثر شدت ضربه به گردن و پهلو جان باخته است. با این حال، بررسی های بیشتر نشان از وجود جراحات ناشی از جسم برنده در ناحیه پشت گردن و ستون فقرات مقتول داشت و همین کافی بود تا با مرموز بودن ادعاهای پدر قربانی تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل وارد عمل شوند.

پدر مقتول وقتی پیش روی کارآگاهان قرار گرفت ادعای عجیب دیگری را مطرح کرد و گفت: پسرم مشکلات روانی داشت و خودکشی کرد اما با توجه به محل ضربات چاقو فرضیه خودکشی به طور کامل رد شد.

با تغییر روایت پدر موضوع به بازپرس کشیک محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. در ادامه تحقیقات، پدر مقتول که راهی جز اعتراف به حقیقت نداشت، به قتل فرزندش اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود گفت که به علت اختلافات قبلی با پسرش، درگیری لفظی میان آن‌ها به نزاع منجر شده و در نهایت با استفاده از چاقو به سمت فرزندش حمله کرده اما قصد کشتن او را نداشته است.

با اعتراف پدر به قتل ، وی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به زندان منتقل شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1048541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی