دستگیری سارق خودرو های ام وی ام 110 در تبریز

به گزارش رکنا،سرهنگ "محمدتقی سلطانی" در تشریح این خبر بیان داشت:در پی افزایش وقوع سرقت سریالی خودرو های MVM 110 در شهر تبریز که موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود : کارآگاهان با بررسی آثار بجا مانده از سارق و تحلیل داده های موجود و به کارگیری شیوه های نوین کشف علمی جرائم موفق به شناسایی هویت اصلی متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : پس از اقدامات گسترده فنی- اطلاعاتی محل اختفاء متهم شناسایی شده و با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم متهم دستگیر و تعداد 9 دستگاه خودرو نیز در محل کشف و به پلیس آگاهی دلالت شد.

سرهنگ "سلطانی" عنوان داشت : هر چند متهم در ابتدا منکر بزه های ارتکابی بوده لیکن پس از ارائه دلایل و مدارک مستند و مستدل در بازجویی های فنی و تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره خودرو سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه خودرو های سرقتی مکشوفه پس از طی فرایند قانونی تحویل مالباختگان شد، بیان داشت : متهم پس از بازسازی صحنه های سرقت به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد.

 

کدخبر: 1048175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟