سارق حرفه ای با پابند الکترونیکی هم دزدی می کرد / در جنت آباد تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری 138 جنت آباد در طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه ای متوجه آلارم پابند یکی از این مجرمان و حضور این سارق در بامداد امروز در محله جنت آباد و باتوجه به احتمال حضور این متهم در این ساعت جهت سرقت بلافاصله گشت انتظامی به محل حضور سارق اعزام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت از منازل و انباری می باشد گفت: برای این سارق حرفه ای مدتی قبل توسط پلیس آگاهی تهران پابند الکترونیکی نصب شده و باتوجه به پایش الکترونیکی این مجرم که در لحظه مسیرگراف حرکتی فرد در حال رصد و شناسایی بود، که ماموران پلیس به حرکات و ساعت حضور فرد در محل مشکوک شدند. ماموران کلانتری پس از اعزام به محل متهم را در حال خارج شدن از یکی از منازل با یک عدد دوچرخه مسروقه مشاهده و با هوشیاری بالا متهم را زمینگیر و دستگیر نمودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه سارقانی که با پابند الکرونیکی دستگیر می شوند غیر از محکومیتی که اجرا می شود به میزان پایش آن ها هم اضافه می شود ادامه دارد: متهم به 20  فقره سرقت دوچرخه و مشاعات ساختمان اعتراف نموده که در این خصوص پرونده تشکیل شده و شناسایی شکات در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور در پایان به این مجرمان هشدار داد: پلیس با مهارت، درایت، هوشیاری و تجهیزات فنی که در اختیار دارد تمام سارقان حرفه ای سابقه دار را پایش و کنترل نموده و در صورت ارتکاب هر گونه جرم بلافاصله در حین ارتکاب دستگیر و با آن ها برخورد خواهد نمود.

کدخبر: 1048000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟