3 مرد در نقش وکیل خانواده زندانیان را تلکه می کردند / این باند معروف به دکتر بود + جزییات

به گزارش رکنا، دکتر جهانگیر در نسشست خبری امروز ( شنبه ) درباره کلاهبرداری از خانواده زندانیان گفت: در یک پرونده دیگر،  سه وکیل دادگستری شامل دو مرد و یک خانم با گرفتن مبالغ هنگفتی  از خانواده زندانیان پرونده‌های سنگین مواد مخدر، مبالغی را  با ادعای اعمال نفوذ  در دستگاه قضایی و اینکه می توانند رای به نفع زندانیان آنها بگیرند اخاذی می‌کردند. 

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد : اعضای این باند که معروف به باند دکتر بود نیز شناسایی شدند و سه فرد در بازداشت هستند و تلاش برای شناسایی مرتبطین آنها ادامه دارد. طرح این موضوع به معنای  این نیست که وکلای شریف کم‌اند بلکه امروز وکلای شریفی داریم که کمک حال دستگاه قضایی هستند و در کنارشان کسانی که از این منصب سوء استفاده می‌کنند باید شناسایی شوند و با آنها برخورد شود.

 وی افزود: در پرونده دیگر تعدادی وکیل با سوءاستفاده از کارآموزان وکالت و وکلای تازه، پرونده‌های خاص را  به این افراد تازه وارد در کسوت وکالت معرفی می‌کردند و خودشان با  ارتباط  با نهادهای قضایی پرونده را  به سمت دیگری می بردند  و اگر دستگیر می شدند کارآموزان وکالت و وکلای جدید  گرفتار می شدند. این باند که باند بزرگ ارتشا و کلاهبرداری بودند و  ۲۹ نفر هستند که شناسایی و  دستگیر  شدند و پرونده شان در حال رسیدگی است.

کدخبر: 1047931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟