زنی که برای رهایی از جهنم  به قتل دست زد

به گزارش رکنا، زنی 24 ساله که در 18 سالگی شوهر صیغه‌ای خود را در خواب به قتل رسانده بود، بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد. این زن که پیشتر محاکمه شده و به دلیل اعتقاد به مهدورالدم بودن همسرش از قصاص معاف شده بود، حالا با اعتراض اولیای دم روبه‌رو است.

در جلسه دادگاه، متهم جزییات تکان‌دهنده‌ای از زندگی خود را فاش کرد. او از آزار و اذیت برادرش در کودکی گفت و از فرار از روستا و آشنایی با مردی که قرار بود ناجی او باشد. اما این مرد معتاد به کراک بود و او را به زندگی در جهنم کشاند. متهم مدعی شد که شوهرش او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، او را مجبور به حضور در جمع‌های خلافکار می‌کرد و حتی فیلم‌هایی از تعرض به او تهیه کرده بود.

زن جوان گفت: از زندگی با او خسته شده بودم. می‌خواستم او را بترسانم تا دست از سرم بردارد. وقتی او خوابیده بود، با چاقو به او ضربه زدم.

با وجود اعتراف متهم به قتل، او همچنان بر این باور است که شوهرش سزاوار مرگ بوده است. اما اولیای دم که خواهان قصاص هستند، معتقدند که او حق گرفتن جان دیگری را نداشته است.

قاضی پرونده با توجه به اظهارات متهم و مدارک موجود در پرونده، او را از قصاص معاف و به پرداخت دیه و 8 سال زندان محکوم کرد.

کدخبر: 1046764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی